Karadeniz Yürüyüş Yolu - 20 Durusu - Ormanlı

Photo ofKaradeniz Yürüyüş Yolu - 20 Durusu - Ormanlı Photo ofKaradeniz Yürüyüş Yolu - 20 Durusu - Ormanlı Photo ofKaradeniz Yürüyüş Yolu - 20 Durusu - Ormanlı

March 1, 2020
March 2020

near Durusu, İstanbul (Türkiye)

Karadeniz Yürüyüş Yolu - 20

Sabah 6 da Yaşar Ceylan ile yola çıkıp, 8 de Durusu da harika bir balık çorbası ile güne başladık.Durusu rota başlangıcından 9 km sonra baraj köprüsünü geçince, köpekler ve baraj güvenliği bizi karşıladı.Nereden geldiğimizi sordular. Meğerse yolda güvenlik kapısı varmış, bu tarafa salmıyorlarmış.Biz de araziden geldiğimizi, kapıyı görmediğimizi söyledik, dolayısı ile giriş güvenliğinden geçmek için bizim izimizi takip edin, Yürüyüşçü olduğumuzu Ormanlıya gittiğimizi söyleyince devam etmemize hiç ses çıkarmadılar. 25.km de Ormanlı tarafındaki kapıdan rahatlıkla geçtik.Anlaşilan kapılar arabalar için..Yol ilk 2 km si ve son 2 km si dışında 24 km toprak yollardan ve patikalardan oluşuyor.Toplam 28 km.Solda terkos gölü sağda karadeniz ve kuş sesleri.. Ormanlıda çay bahçesinde sandwiclerimiz ile yemek molası verdik. 1 Mart 2020 Yaşar Ceylan

• Photo of Cihan Atar
    Cihan Atar May 5, 2021

Hocam paylaşımınız için teşekkürler. Bu rotayı yürümeyi düşünüyoruz, ama baraj köprüsünden geçiş konusunda endişeli idik. Sahilden geçiş (Uydu fotoğraflarında, dere çıkışdan dar bir kumsal görünüyor.) imkânı var mıdır? Bu konuda tecrübeniz var ise paylaşır mısınız? Tekrardan teşekkürler.

• Photo of oksenol
    oksenol May 5, 2021

Merhaba sahilden geçmedim bilmiyorum benim rotayyı takip ederseniz sorun olmaz diye düşünüyorum