Karadeniz yürüyüş yolu - 16 Mudarlı - Bıçkıdere - Kömürlük - Avcıkoru

Photo ofKaradeniz yürüyüş yolu - 16 Mudarlı - Bıçkıdere - Kömürlük - Avcıkoru Photo ofKaradeniz yürüyüş yolu - 16 Mudarlı - Bıçkıdere - Kömürlük - Avcıkoru Photo ofKaradeniz yürüyüş yolu - 16 Mudarlı - Bıçkıdere - Kömürlük - Avcıkoru

January 5, 2020
January 2020

near Mudaralı, Kocaeli (Türkiye)

Karadeniz yürüyüş yolu - 16

Mudarlıdan sonra karşımıza çıkan lk beton köprüden sola gidince köprü yok, dolayısı ile geri döndük ve metal bir köprüden geçtik.siz ya beton köprüden sağa gidin ya da soldan gidecekseniz bizim geri dönüp geçtiğimiz metal köprüden geçin .burada 2 km yarım saat kaybettik

Büyük dereden sonra yağmurdan dolayı telefomn ıslandı, kayıt kesildiği için düz çizgi oluşmuş, çizginin sağindaki yoldan gittik..

Oruçoğluna yaklaşınca soldan gideceğimize sağa döndük yol uzaklaştığı için tekrar soldaki ana yola girdik , 500 m de burada kaybrttik

Mudarlıdan sonra yolun büyük kısmı dere kenarından gidiyor, bazı evlerde çiftliklerde büyük köpekler var, dikkatli olun. Oruçoğlundan sonra yol asfalt. ve çok bir şey yok..

Özelliikle Mudarlı-Oruçoğlu arasını doğa yürüyüşü yapacaklara tavsiye ederim.İstanbula bu kadar yakın, sulak, ve ıssız bir rota, harika..

Dere geçiş.. köprü burada ..derenin solundan gidiyorsanız buradan geçin ileri gitmeyin.geri dönersiniz bizim gibi..