Karacaköy - Podima Yalıköy

April 6, 2019
April 2019

near Karacaköy, İstanbul (Türkiye)

Karacaköy Evcik Plaj yolu üzerinde başlayan rota zaman zaman pek stabil olmayan toprak yoldan devam ediyor. Anastasius savunma surlarına yakın bir bölgeden geçiyor. Maden sahalarının sık olduğu bir bölgedir.

Çok Önemli Not: Sahile vardığınızda sırtlardan devam etmeyip plajda kumlar üzerinden Yalıköy’e varabilirsiniz. Sırtlardan geçit vermeyen dikenleri yara yara uzun uğraşlar sonucunda ancak parkur sonuna ulaşabildik...

PictographLake Altitude 98 ft

Gölet

PictographMine Altitude 49 ft

Maden sahası

• Photo of cayav
    cayav May 24, 2019

Kumsalın iç taraflarında bisiklet sürülebilecek kadar sert zeminli araba yolu var mı? Doğuya doğru, Karaburun'a kadar gidilebilir mi merak ediyorum.

• Photo of GezErsin
    GezErsin May 24, 2019

Hayır öyle biryer yok maalesef ve şu uyarıyı yapayım kumsala indiğinizde kumsaldan devam etmenizi öneririm, biz yârların yukarısından dikenlerin içinden yara yara devam ettik ve çok zorlandık bilginiz olsun..