Karacaköy - Binkılıç @cayavcol

Very difficult
July 15, 2018
July 2018

near Karacaköy, İstanbul (Türkiye)

Wikiloc'ta Karacaköy - Binkılıç arasını gösteren herhangi bir rota görülmediği için yüründü. Günlük yürüyüşler için 25 kilometreden uzun bir rota olması sebebiyle zor bir parkur sayılabilir. Karacaköy yönünden gelinirse inişin yapıldığı 19-22. kilometreleri arasında patika yok, bu nedenle dere yatağına girmek gerekiyor. Diz seviyesinden yukarı ıslanmak veya kayıp düşmek istemiyorsanız yürüyüş sopaları kullanmak şart. Böğürtlen, orman gülü (rhododendron) vs. gibi çalılar dere geçişlerini zorlaştırıyor. Dereden uzaklaştığınızda da dik yamaçlar sopa kullanıyorsanız bile bileklerinizi zorlayabilir. Günlerin kısa olduğu aylarda rotanın sonlarına doğru karanlıkta kalabilirsiniz. Bu nedenle Binkılıç'a yaklaşırken bu rotayı değil orman yollarını kullanmanız tavsiye olunur.

PictographPhoto Altitude 231 ft

PictographPhoto Altitude 512 ft

PictographPhoto Altitude 514 ft

PictographPhoto Altitude 659 ft

Mermer Ocağı

Çilingoz'un kuzeybatısını panoramik olarak gören bir tepe

PictographPhoto Altitude 818 ft

PictographPhoto Altitude 674 ft

Binkılıç tarafından gelinirse daha ileriye gidilmesi tavsiye edilmez.