Karabük-Yenice-Yazıköy-ıhlamur Teras-Tırköy-İncebacaklar-Alabalık tesisi

Photo ofKarabük-Yenice-Yazıköy-ıhlamur Teras-Tırköy-İncebacaklar-Alabalık tesisi Photo ofKarabük-Yenice-Yazıköy-ıhlamur Teras-Tırköy-İncebacaklar-Alabalık tesisi Photo ofKarabük-Yenice-Yazıköy-ıhlamur Teras-Tırköy-İncebacaklar-Alabalık tesisi

December 9, 2019
December 2019

near Yenice, Karabük (Türkiye)

Karabük Yenice ilçesi sınırları içinde Türkiye’nin en büyük ormanları olarak nitelendirilen bölgede yer alan ve tarihi evlerin yer aldığı Tirköy’ün de yer aldığı bir rota..
Kolay bir rotadır, Rota başlangıcı olarak Yazıköyde bulunan Belediyeye ait çok güzel bir teras konumuna sahip orman içi iki vadi ortasında yer alan Tepeüstü bir tesis olan Ihlamur terastan başlıyoruz.
Ihlamur terastan biraz bahsetme gereği duyuyorum çünkü şeker kanyonlarına ve ormana yürüyüş için geldiğinizde konaklayabileceğiniz harika bir tertemiz fiyatların gayet makul olduğu lezzetli yemekleri ve kahvaltısının keyif veren manzarası eşliğinde konaklanabilecek harika bir tesis ve çok memnun kaldık diyebilirim. Çalışanları temiz nazik ve kültürlü gayet muntazam personeli ile mükemmel hizmet alıyorsunuz. Bu rotada bize yerel bir rehber olan ve bölge hakkında turizm ve coğrafi bileğiyle sahip Aşkın bey ile yürüyüşü gerçekleştirdik. Yeterli vakit olmadığı ve yürüyüş tecrübesine sahip olmayan yeni başlamış arkadaşlar olduğu için Şeker kanyon rotasına maalesef giremedik.
Fakat yakınlarında yer alan ormanlarda yürüyerek tarihi güzellikte evlere sahip köye girerek ve dönüşte Alabalık tesisinde rotamızı sonlandırarak yemek keyfi ile yürüyüşü taçlandırdık...

PictographMountain hut Altitude 1,422 ft

Ihlamur Teras Bungalov Konaklama

yol ayrımı

salcano bisiklet iniş rotası

Bu noktada mountainbike yarışları için parkur hazırlanmış

Çeşme

PictographMonument Altitude 1,709 ft

köy

alabalık tesis

PictographProvisioning Altitude 981 ft

alabalık restoran

• Photo of bayartulay
    bayartulay Jun 1, 2020

Bu YUDOSK tarafından organize edilen bir yürüyüş etkinliğidir.