ΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Αέρας - Καραβούλα - Αέρας

Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Αέρας - Καραβούλα - Αέρας Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Αέρας - Καραβούλα - Αέρας Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Αέρας - Καραβούλα - Αέρας

September 19, 2021
September 2021

near Isómata, Thessaly (Greece)

Ανάβαση στην κορυφή από τον χωματόδρομο στη θέση Αέρας (κοντά στο διάσελο του Τύμπανου) ακολουθώντας διαδρομή χαμηλότερα από τις ράχες και κατάβαση εξολοκλήρου από τις ράχες. Η διαδρομή είναι μικρή και γι’ αυτό μπορούμε να την κάνουμε με ταχύτητα, πιέζοντας τις αντοχές μας στην κόντρα της ανάβασης. Σε κάποια σημεία στις ράχες χρησιμοποιούμε χέρια, αλλά δεν υπάρχει καμία τεχνική δυσκολία. Σήμανση δεν υπάρχει, αλλά με το μάτι εύκολα επιλέγουμε πορεία ή, στην τελική, ακολουθούμε τις ράχες.
Πέρα από αγελάδες, συναντήσαμε και ένα κοπάδι με πρόβατα και τσοπανόσκυλα.

Ενδεικτικοί καθαροί χρόνοι (μοναχική πορεία):
Αέρας - Καραβούλα 1.10
Καραβούλα - Αέρας 1.05

Το τραγικό ήταν ότι βρεθήκαμε μπροστά σε μια ακόμα περίπτωση του εγκλήματος στα ελληνικά βουνά που λέγεται «αιολικά πάρκα» (έτσι, τουλάχιστον, όπως εφαρμόζεται στην Ελλάδα). Στο διάσελο του Αέρα έχουν ήδη φαγωθεί οι ράχες προκειμένου να εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες και το εργοτάξιο ήταν σε πλήρη λειτουργία. Στην επόμενη επίσκεψή μας θα θαυμάζουμε άλλο ένα βιομηχανικό τοπίο… Αυτή τη φορά στα Βόρεια Άγραφα.

Περισσότερες πληροφορίες στις λεζάντες και στα σχόλια των φωτογραφιών.

Ανεβήκαμε μέχρι εδώ με το αυτοκίνητο.

Επιστρέψαμε από το ψηλότερο σημείο.

Και αρχίζει η ανάβαση με μεγαλύτερη κλίση.

Επιστρέψαμε από την «κόψη» των βράχων.

Καραβούλα

Θέα στα βόρεια. Φωτ.2: Θέα στα δυτικά. Φωτ.3: Θέα στα νότια, πρώτη η Καράβα και πίσω τα Ευρυτανικά Άγραφα. Φωτ.4: Θέα στα ανατολικά, στη Θεσσαλική πεδιάδα.

Θέα και θέα και θέα

Φωτ.2: Η λίμνη Πλαστήρα φωτισμένη. Φωτ.3: Ο κάμπος της Θεσσαλίας.

Ο σταυρός βρίσκεται πίσω από την κεντρική «κορυφή».