Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Άγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Κουλκουτσάρι - Άγιος Νικόλαος Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Άγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Κουλκουτσάρι - Άγιος Νικόλαος Photo ofΑΓΡΑΦΑ (ΒΟΡΕΙΑ): Άγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Κουλκουτσάρι - Άγιος Νικόλαος

September 18, 2021
September 2021

near Koúra, Thessaly (Greece)

Η πρόθεσή μας κατά την ανάβαση ήταν να ακολουθήσουμε το μονοπάτι που αποφεύγει τον χωματόδρομο, αν και κινείται πολύ κοντά του. Κάπου χάσαμε τη «σωστή» διαδρομή και ακολουθήσαμε μάλλον μονοπάτι αγριογούρουνων μέχρι που διασταυρωθήκαμε με τον χωματόδρομο, τον οποίο και περπατήσαμε έως τη βάση του Κουλκουτσαρίου. Εκεί αρχίζει η ουσιαστική ανάβαση και πλέον ακολουθήσαμε την κλασική διαδρομή μέχρι την κορυφή. Κατεβήκαμε από διαφορετική ράχη της Καράβας, ανεβήκαμε στο Κουλκουτσάρι, καταλήξαμε στον χωματόδρομο με διαφορετική πορεία και τελικά τον ακολουθήσαμε μέχρι τέλους. Πάντως, ο χωματόδρομος είναι μια χαρά, καθώς είτε κινείται μέσα σε οξυές είτε προσφέρει ωραία θέα.
Η σήμανση είναι αραιή με πινακιδάκια μέχρι τη λούτσα. Μετά χύμα.
Συναντήσαμε κοπάδια με τσοπανόσκυλα στις πλαγιές κοντά στον χωματόδρομο.

Ενδεικτικοί καθαροί χρόνοι (μοναχική πορεία):
Άγιος Νικόλαος - λούτσα 1.25
Λούτσα - Καράβα 0.35
Καράβα - λούτσα 0.25 (από τη βόρεια ράχη)
Λούτσα - Κουλκουτσάρι 0.15
Κουλκουτσάρι - Άγιος Νικόλαος 1.00

Περισσότερες πληροφορίες στις λεζάντες και στα σχόλια των φωτογραφιών.

Επιστρέφουμε από δεξιά.

Μετά από λίγο δεν ακολουθήσαμε το «σωστό» μονοπάτι.

Μετά από λίγο υπάρχει πινακιδάκι που μας δείχνει να βγούμε αριστερά από τον χωματόδρομο. Εμείς παραμείναμε στον χωματόδρομο, καθώς ήταν η ασφαλέστερη επιλογή λόγω τσοπανόσκυλων και κυνηγών.

Και αρχίζει η ουσιαστική ανάβαση. Είμαστε στη βάση του Κουλκουτσαρίου.

Μέχρι τη λούτσα.

PictographLake Altitude 6,242 ft

Χωρίς νερό αυτή την εποχή.

Η αριστερή είναι η κλασική διαδρομή.

Καράβα

Θέα στα βουνά της Νότιας Πίνδου. Φωτ.2: Θέα στα ΝΑ, στο κέντρο το Βουτσικάκι. Φωτ.3: Θέα στα νότια, κυριαρχεί το Ντελιδίμι.

Θέα στα ΝΑ.

Θέα στη θεσσαλική πεδιάδα.

Κατεβαίνουμε δεξιά

Φωτ.2: Αν θέλουμε να βγούμε νωρίς στον χωματόδρομο, στοχεύουμε τη στροφή στο κέντρο. Στη συγκεκριμένη καταγραφή εμείς βγήκαμε αργότερα.

Και τον ακολουθούμε μέχρι τέλους.