KARAASLAN TESİSLERİ - KİRAZDERE Kocaeli 29.03.2014 BEKİR SAYRIM

Photo ofKARAASLAN TESİSLERİ - KİRAZDERE Kocaeli 29.03.2014 BEKİR SAYRIM Photo ofKARAASLAN TESİSLERİ - KİRAZDERE Kocaeli 29.03.2014 BEKİR SAYRIM Photo ofKARAASLAN TESİSLERİ - KİRAZDERE Kocaeli 29.03.2014 BEKİR SAYRIM

April 25, 2017
April 2017

near Servetiye Cami, Kocaeli (Türkiye)

Merhaba,

Bu rotamızda serinderenin kollarından biri olan kirazdere içerisinde su geçiş yaparak kanyon için yürüyüş planladık.
Sabah 05:30 'da İstanbuldan yola çıktık. otoban üzerinde her zamanki uğrak yerimiz olan mehmetcik tesislerinde kahvaltı yapmayanlar için kahvaltı, diğerleri içn de çay molası verdik. Otobandan izmit çıkışından çıktık ve buradan Yalova Bursa istikametine dönüş yaptık. İzmit çıkışı sonrası yaklaşık 5 km. son yolun çatal şeklinde ikiye ayrıldığı yerden sol taraftan yuvacık tarafına döndük. ( sağ taraf yalovaya gider ) . Yuvacık barajından sonra Karaaslan tesislerine geldik. Başlangıç noktamız burasıydı.
Hazırlıklarımız yaptıktan sonra yürüyüşe başladık. Yağmur da hızını artrırmaya başladı. Genelde yürüyüşlerimiz yağmura denk geldiği için bu durum bizi şaşırtmadı. Bir süre dere kenarıdaki sağlı ve sollu patikalardan geçtik. Yol üzerinde balık çiftliği bulunmaktadır.
Her zamanki gibi yolun bittiği yerde dere içine girdik. Su geçişi şeklinde bir süre yürüdükten sonra yağmurun şiddetini arttırması, suyun debisinn tehlikeli bir hal alması nedeni ile planladığımızdan daha önce geri dönüş yapmaya karar verdik. Karaslan tesilerine geldiğimizde neredeyse ıslanmayan bir şeyimiz kalmamıştı.
Bilmeyenler için belirteyim. Karaslan tesilerinde üzerinizi değiştirebileceğiniz kapalı ve ısıtmalı yerler bulunmaktadır. Herhangi bir ücret alınmamaktadır. Buralarda rahat bir şekilde üzerinizdeki tüm ıslaklardan kurtulabilirsiniz.
Kalmak isteyenler için ise tesiste bungalowlar bulunmaktadır. Yemek fiyatlarının da çok pahalı olmadığını söyleyebilirim.
Karasalan tesilerinde bir de kendin pişir kendi ye tarzı tesisin ngirişinde sol tarafta üstü kapalı yerler bulunmaktadır. Tesisin sahibinin babası da bize bir semaver çay demledi. Izgara da köftelerimizi de bir güzel pişirdik. Yanında da salata. Programı bu şekilde tamamlayıp İstanbul'a dönüş yoluna geçtik.

Karaaslan / Kirazdere / Kocaeli 29.03.2014

Wikiloc
near Servetiyecami, Kocaeli (Türkiye Cumhuriyeti) by TANKUT
Walking distance: 3.73 mi. - 6 km.

Elevation min: 219 meters max: 458 meters
Uphill: 217 meters down: 217 meters
Type: Loop

Upload your trail to wikiloc.com →