Kar Yürüyüşü (Kuzuyayla Tabiat Parkı - Kartepe Zirve) - 4

Photo ofKar Yürüyüşü (Kuzuyayla Tabiat Parkı - Kartepe Zirve) - 4 Photo ofKar Yürüyüşü (Kuzuyayla Tabiat Parkı - Kartepe Zirve) - 4

3 hours one minute
December 24, 2022
December 2022

near Sultaniye, Kocaeli (Türkiye)

güzergâh: kuzuyayla park kafe --> kartepe zirve --> kuzuyayla park kafe

rota kaydını biraz geç başlattım, aslında toplam uzunluk 11 km civarında.

normalde kolay bir rota ancak bu kaydın yapıldığı gün yürüme yolu koşullarından ötürü orta zorlukta bir yürüyüş oldu.

karın çok fazla olmadığı, havanın genellikle açık olduğu ama yürüme yolunun biraz karlı/buzlu, hafif çamurlu olduğu bir günde yürüdük.

tabiat parkının kapısından içerideki kafeye kadar araçla gitmek biraz zorladı bu kez. kar az olmasına rağmen yol yer yer buzlanmıştı ve bazı araçlar yokuşları çıkamadığı için bir süre ilerlemelerini bekledik. tesis içindeki kafeye kadar araçla çıkmaya niyetli olanların böyle durumlara hazırlıklı olması gerek.

tesis içindeki kafenin (kuzuyayla park kafe&restoran) instagram adresi: