ΚΑΠΕΣΟΒΟ-ΓΡΑΔΙΣΤΑ-ΔΙΛΟΦΟ-ΚΗΠΟΙ-ΣΕΛΑΤΟΣ(ΒΙΚΑΚΗΣ)-ΜΟΝΗ ΡΟΓΚΟΒΟΥ

Photo ofΚΑΠΕΣΟΒΟ-ΓΡΑΔΙΣΤΑ-ΔΙΛΟΦΟ-ΚΗΠΟΙ-ΣΕΛΑΤΟΣ(ΒΙΚΑΚΗΣ)-ΜΟΝΗ ΡΟΓΚΟΒΟΥ Photo ofΚΑΠΕΣΟΒΟ-ΓΡΑΔΙΣΤΑ-ΔΙΛΟΦΟ-ΚΗΠΟΙ-ΣΕΛΑΤΟΣ(ΒΙΚΑΚΗΣ)-ΜΟΝΗ ΡΟΓΚΟΒΟΥ Photo ofΚΑΠΕΣΟΒΟ-ΓΡΑΔΙΣΤΑ-ΔΙΛΟΦΟ-ΚΗΠΟΙ-ΣΕΛΑΤΟΣ(ΒΙΚΑΚΗΣ)-ΜΟΝΗ ΡΟΓΚΟΒΟΥ

July 30, 2016
July 2016

near Kapésovo, Epirus (Greece)

Πανέμορφη καλοκαιρινή διαδρομή στο Κεντρικό Ζαγόρι.Ξεκινωντας απο το Καπέσοβο, ανηφορίζουμε στο ύψωμα της Γραδίστας οπου μας δίνεται η ευκαιρία να θαυμάσουμε τη χαράδρα του βίκου και της Μεσαριάς,να περπατήσουμε στο ιερό δάσος και φυσικά να παρατηρήσουμε το ανάγλυφο και τα γραφικά χωρια της ευρύτερης περιοχής.Επιστρέφοντας στον οικισμο, κατηφορίζουμε στο βίκο κ
συνεχίζουμε μεχρι το γεφύρι του Μίσιου.Εκει καταληγει η περίφημη σκάλα της Βίτσας, οπου και την ανεβαίνουμε μεχρι να συναντήσουμε το μονοπάτι για το Δίλοφο.Το ακολουθούμε,περναμε μεσα απο το χωριό και συνεχίζουμε προς τους Κηπους, ανταμώνονοντας το ιστορικό γεφύρι του Καπετάν Αρκούδα και το τρίτοξο του Πλακίδα.Φτάνοντας στα πρώτα σπίτια κατευθυνόμαστε προς τη γεφυρα του Κοντοδήμου η οποια οριοθετεί και την αφετηρία του φαραγγιου Σελάτος(Βικάκης).Αξίζει να πούμε ότι η διαδρομή είναι υπέροχη κ δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αυτη του βίκου.Κινούμαστε μεσα στο ποταμι που σε μερικα σημεια το νερο είναι βαθύ και χρειαζετε να κολυμπήσουμε.Στα μεσα της διαδρομής βρίσκουμε τη πρωτη "εξοδο" για την Μονη Ρογκοβου και για οικονομια χρονου την ακολουθούμε.(υπαρχει ενημερωτικη πινακιδα.Βεβαίως οποιος επιθυμεί
μπορει να συνεχίσει ολη τη διαδρομή ως το Παλιογεφυρο κοντα στο Τσεπέλοβο).
Από την εκκλησια κατευθυνόμαστε στον κεντρικο δρομο για Καπέσοβο-Τσεπέλοβο τον ακολουθούμε αντιθετα μεχρι το υψος που ξεκινά δευτερεύον μονοπάτι χωρις σηματοδότηση από το οποιο οδηγούμαστε στο κύριο που ενώνει τα δυο χωρια.Φτανοντας στη διακλάδωση παμε αριστερά και καταλήγουμε 2χιλ πανω από το Καπέσοβο στο δρομο για Βραδέτο.Σημείωση(Από τη γεφυρα του Κοντοδημου ξεκινά μονοπάτι που οδηγεί απευθείας στο Καπέσοβο).