Photo ofKanjon rijeke Rakitnice Raskrsnica Umoljani Sinanović, - Vodenice - Kanjon Rakitnica - selo Bobovica Photo ofKanjon rijeke Rakitnice Raskrsnica Umoljani Sinanović, - Vodenice - Kanjon Rakitnica - selo Bobovica Photo ofKanjon rijeke Rakitnice Raskrsnica Umoljani Sinanović, - Vodenice - Kanjon Rakitnica - selo Bobovica

6 hours one minute
May 29, 2021
May 2021

near Bobovica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Planinarska tura koja je privukla naše interesovanje. Vremenski uslov, dan je idealan za planinarenje, sunce s blagim povjetarcem.
Obišli smo nekropolu stećaka, staza vodi pored vodenica koje plijene svojom ljepotom, iako su neke devastirane nažalost. , Markirana staza vodi prelijepim zelenim pašnjacima, uskim kamenitim stazama kruz šumu koja pravi ugodan hlad. Na nekim djelovima staze treba opreza pri silazaku u kanjon. Uspon iz kanjona prema selu Bobovica izuzetno zahtjevan i naporan, oprez od proklizavanja.
Rijeka Rakitnica plijeni svojom ljepotom, protiče kroz kamenito korito tonama teško kamene gromade nepravilno razbace. Rijeka vjuga između kamenja formirajući pjenaste slapove, formirajući mala jezera.
Tura u kojoj smo uživali, iako je na nekim djelovima zahtjevala izuzetan oprez.