Καλλίδρομο: Μονή Δαμάστας-Παλιόβορος-Ελευθεροχώρι

Photo ofΚαλλίδρομο: Μονή Δαμάστας-Παλιόβορος-Ελευθεροχώρι Photo ofΚαλλίδρομο: Μονή Δαμάστας-Παλιόβορος-Ελευθεροχώρι Photo ofΚαλλίδρομο: Μονή Δαμάστας-Παλιόβορος-Ελευθεροχώρι

February 5, 2017
February 2017

near Moní Genesíou Theotókou Damástas, Central Greece (Greece)

Ξεκινάμε από το χώρο στάθμευσης λίγο πριν τη Μονή Δαμάστας και αρχικά ακολουθούμε δασικό δρόμο για 2 χιλιόμετρα περίπου. Στη συνέχεια ακολουθούμε το πολύ καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι του Εφιάλτη. Όταν συναντάμε το ρέμα αφήνουμε το μονοπάτι, ανηφορίζουμε τις βόρειες πλαγιές του Καλλιδρόμου και βγαίνουμε στο δασικό δρόμο που έρχεται από την Παλιοπαναγιά ως τη λίμνη του Καλλιδρόμου. Συνεχίζουμε την ανάβαση έως τη βρύση του Καρβούνη. Από εκεί ακολουθούμε σημαδεμένο μονοπάτι που μας ανεβάζει στο διάσελο του Παλιόβορου. Αφήνουμε το μονοπάτι και με ελεύθερη ανάβαση στην πλαγιά (με αρκετά μεγάλη κλίση) φτάνουμε μετά από 30 λεπτά στην κορυφή Παλιόβορος στα 1149 μέτρα. Εκεί βρίσκεται εγκαταλελειμμένο πυροφυλάκιο. Από την κορυφή ακολουθούμε τα σημάδια με δυτική κατεύθυνση που μας οδηγούν στο οροπέδιο της Νευρόπολης, όπου βρίσκεται και η λίμνη του Καλλιδρόμου. Μετά τη λίμνη βγαίνουμε στον κεντρικό δασικό δρόμο του Καλλιδρόμου, τον ακολουθούμε με κατεύθυνση προς βορρά και μετά από 5 χιλιόμετρα, περίπου 1 ώρα, φτάνουμε στο χωριό Ελευθεροχώρι.