Καλλίδρομο: Ανάβρα-Ακρόπολη Αλπηνών-Δρακοσπηλιά-Ανάβρα

Photo ofΚαλλίδρομο: Ανάβρα-Ακρόπολη Αλπηνών-Δρακοσπηλιά-Ανάβρα Photo ofΚαλλίδρομο: Ανάβρα-Ακρόπολη Αλπηνών-Δρακοσπηλιά-Ανάβρα Photo ofΚαλλίδρομο: Ανάβρα-Ακρόπολη Αλπηνών-Δρακοσπηλιά-Ανάβρα

January 29, 2017
January 2017

•   4.7 1 review

near Anávra, Central Greece (Greece)

Ξεκινάμε από την πλατεία του χωριού Ανάβρα Φθιώτιδας. Ακολουθούμε το δασικό δρόμο με δυτική κατεύθυνση που μας οδηγεί στο διάσελο των Αλπηνών. Στη συνέχεια ακολουθούμε μονοπάτι που μας ανεβάζει στην αρχαία Ακρόπολη των Αλπηνών. Κατεβαίνουμε από το ίδιο μονοπάτι πίσω στο διάσελο και συνεχίζουμε στο σημαδεμένο μονοπάτι μέσα στο ελατόδασος που μας οδηγεί στο δασικό δρόμο μέσα στο φαράγγι του Κρυοκάναλου. Ακολουθούμε το δρόμο προς τα δεξιά και κατηφορίζουμε προς τη Δρακοσπηλιά. Σε 2 χιλιόμετρα περίπου αφήνουμε το δρόμο και φεύγουμε αριστερά σε καρόδρομο που μας οδηγεί στο Βυζαντινό εκκλησάκι του Αγ. Ιωάννη του Θεολογου. Από εκεί ακολουθούμε το δασικό δρόμο με ΝΑ κατεύθυνση που μας οδηγεί στην πλατεία του χωριού Ανάβρα.

• Photo of spiroskalimeris
    spiroskalimeris May 22, 2021

Πολύ ωραία διαδρομή με εναλλαγές