Καλλίδρομος: Ελαφοβούνι-- Ακρόπολη Αλπινών-- Παλαιόκαστρο-- Ανάβρα

Photo ofΚαλλίδρομος: Ελαφοβούνι-- Ακρόπολη Αλπινών-- Παλαιόκαστρο-- Ανάβρα Photo ofΚαλλίδρομος: Ελαφοβούνι-- Ακρόπολη Αλπινών-- Παλαιόκαστρο-- Ανάβρα Photo ofΚαλλίδρομος: Ελαφοβούνι-- Ακρόπολη Αλπινών-- Παλαιόκαστρο-- Ανάβρα

January 28, 2023
January 2023

near Anávra, Central Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά έξω από το χωριό Ανάβρα .
Ακολουθούμε το χωματόδρομο μέσα από το χωριό και σε λίγο βρίσκουμε διασταύρωση αριστερά. Εκεί αφήνουμε το αυτοκίνητο και ξεκινά η πεζοπορία. Περνάμε μπροστά από το μαντρί και σε λίγο βρίσκουμε μια εκκλησία που έχει λίγο στραβό τρούλο.
Πίσω από το Ιερό συνεχίζουμε στο χωματόδρομο. Σε διακόσια μέτρα τον αφήνουμε και παίρνουμε ένα ανηφορικό μονοπάτι με αραιά σημάδια. Το ακολουθούμε για μια ώρα, φτάνουμε σε μια λάκα με βράχια όπου βλέπουμε την Εκκλησία Της Παναγίας κάτω στο ρέμα και απολαμβάνουμε τη θέα.
Στη συνέχεια ακολουθούμε το μονοπάτι με πορεία προς τα βράχια. Εδώ προσοχή, τα σημάδια πάνε προς αριστερά, λάθος.
Πάμε ριζά στα βράχια. Το μονοπάτι εμφανές. Σε λίγο βγαίνουμε στις λάκες, κάνουμε δεξιά προς κορυφή και σε 1 ώρα φτάνουμε στην κορυφή Ελαφοβούνι.
Στη συνέχεια περνάμε από το μοναδικό δέντρο στη μέση της λάκας, και παίρνουμε το μον βορειοδυτικά. Φαίνεται μέχρι στο διάσελο. Παίρνουμε την κατηφόρα (δίχως σημάδια) και όλο ράχη ράχη φτάνουμε στον χωματόδρομο στο εικονοστάσι. Ακολουθούμε το χωματόδρομο, περνάμε από μια στέρνα και σε 15 λεπτά περίπου αφήνουμε το χωματόδρομο και παίρνουμε το μον δεξιά για Ανάβρα ( δίχως σημάδια). Σε 30 λεπτά περίπου φτάνουμε σε λάκα, αριστερά για Ακρόπολη Αλπινών, ευθεία για Ανάβρα και σε μια ώρα φτάνουμε.
Μία διαδρομή ευχάριστη.

Αυγέρης Γεώργιος 2023
Λιβαδειά

Όποιος το ακολουθεί με ευθύνη δική του