Photo ofKaçkar Trans 2. Gün Kamp Alanı-Soğanlı Gölü-Deniz Gölü-Kaçkar Zirve-Deniz Gölü-Dilberdüzü Kamp Alanı Photo ofKaçkar Trans 2. Gün Kamp Alanı-Soğanlı Gölü-Deniz Gölü-Kaçkar Zirve-Deniz Gölü-Dilberdüzü Kamp Alanı Photo ofKaçkar Trans 2. Gün Kamp Alanı-Soğanlı Gölü-Deniz Gölü-Kaçkar Zirve-Deniz Gölü-Dilberdüzü Kamp Alanı

1942
July 31, 2022
July 2022

near Ahpini, Erzurum (Türkiye)

Kamp alanından başlayarak son kalan aşıtımızı da geçerek soğanlı gölüne ulaştık. Hemen solundan doğru yürümeye devam ederek deniz gölünü tepeden gördük. Bu nokta çok güzeldi. Keskin bir patika ile gölün kıyısına inip çantalarımızı Kamp yükümüzü gölün kenarına bıraktık ve tek çanta ile zirveye doğru yürümeye başladık. Zirve rotasında yüksek irtifaya bağlı baş ağrım oldu. Nabzım yükseldi. Adımlarımı kısaltarak nabzımı dengeli tutmaya çalıştım. Baş ağrısı da 3600 metrelerde hafifledi. Bu durumlar için kapı noktası karar noktası oluyor. Daha sonra Balkon noktasından zirveye doğru çıkılıyor. Su kaynakları mevcut. Yağmurlu hava da taşlar kaygan oluyor. Patika geçişi var kaya var çarşaklar var. Düşme durumunda başı yere çarpmamak için kask önemli. Zirve manzarası tüm bu zorlu yürüyüşe değdi. Kuzeyde Huser Yukarı kavrun mezovit gölleri panaromasını sunuyor. Zirveden sonra tekrar deniz gölüne gelerek dilberdüzü kamp alanına yürüdük ve 2. Gün kampımızı kurduk. Burası vadilerden akan dereleri ve yeşil çiçekli çayırıyla çok güzel bir alandı. Yürüyüşümüzün Youtube videosunu daha fazla göstere tıklayıp bağlatından izleyebilirsiniz.