Photo ofKaçkar Trans 1.Gün Yukarı Kavrun-Derebaşı mevki-Derebaşı Gölü-Kavrun Aşıtı-Kamp Alanı. Photo ofKaçkar Trans 1.Gün Yukarı Kavrun-Derebaşı mevki-Derebaşı Gölü-Kavrun Aşıtı-Kamp Alanı. Photo ofKaçkar Trans 1.Gün Yukarı Kavrun-Derebaşı mevki-Derebaşı Gölü-Kavrun Aşıtı-Kamp Alanı.

2014
August 3, 2022
July 2022

near Kavran Yaylası, Rize (Türkiye)

Yukarı kavrun yaylasında aracımızı bıraktık ve kamp yükü ile (yaklaşık 15 kg) yürümeye başladık. Vadi boyunca Kavrun nehri akıyor. Manzaralar çok güzel. derebaşı mevkiye kadar su sıkıntısı yok. Derebaşı gölünden sonra kavrun aşıtına doğru biraz zorladı. Kavrun aşıtı yaklaşık 3200metre. Daha sonraki hedefimiz yakaşık kavrundan 13 km uzakta kaçkar zirvenin hemen altında bulunan deniz gölüne devam ettik. 3 tane daha aşıt geçtik. Özellikle deniz gölüne gelmeden sondan önceki aşıt çok zordu. Bu kısmı kondisyonu olmayanlara tavsiye etmiyorum. Bizi de zorladığı için deniz gölüne varan son aşıtı aşmadan kampımızı aşağıdaki vadiye kurduk. Bu vadiden küçük bir Dere akıyor. Küçük düzlükler var sessiz ve gün batımının olduğu mükemmel bir yerdi. Ertesi sabah deniz gölüne hareket etmek için buradan devam edeceğiz. Yürüyüşümüzün Youtube videosunu daha fazla göstere tıklayıp bağlantıdan izleyebilirsiniz.