KABAKOZ - AKÇAKESE 11 KM

August 4, 2020

near Kabakoz, İstanbul (Türkiye)

KABAKOZ - AKÇAKESE 11 KM

ASVALT YOL :30%
ZORLUK : KOLAY

Kabakoz

Kabakoz Köyü İstanbul'un ilçelerinden olan Şile'nin köylerinden biridir. İstanbul'a mesafesi İstanbul-Şile otoyolundan yaklaşık 70 km'dir. Köy geçimini odunculuk ve turizm ile sağlar. Rakımı ortalama 20 metre olan köyün bir büyük plajı ve onlarca küçük koyu mevcuttur.

Akçakese Köyü

Şile, İstanbul iline bağlı bir ilçedir. Marmara Bölgesi'nin kuzey doğusunda, Karadeniz kıyısındadır. Doğuda Kandıra, güneydoğuda Derince ve Körfez, güneyde Pendik ve Gebze, güneybatıda Çekmeköy ve batıda Beykoz ilçeleriyle çevrilidir. Osmanköy ve Akçakese Şile ilçemize bağlı beldelerdir. Akçakese, İstanbul'un Şile ilçesine bağlı bir sahil mahallesidir. Köy İstanbul'a 60 km, Şile'ye 17 km uzaklıktadır. Yazları hafta sonları denize fazla talep alır. Çevredeki köyler gibi emekli insanların sürekli olarak ikamet ettiği göze çarpmaktadır. Mahallenin asıl yerlileri yazın gelirler

PictographBeach Altitude 4 ft

Akçakese Sahil

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

İstanbul a yakın çok keyifli bir parkur. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

İstanbul a yakın çok keyifli bir parkur. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bol bol yeşilliğin içinde yürüyüş yapıyorsun ve sonunda deniz var.

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 2, 2020

Çok teşekkürler Gezentihoca . Sayenizde yeni rotalar yeni yerler görüyoruz.