جی پی اس مسیر کوهپیمایی قله خاکی (بلندترین قله سیرجان)از سمت 4 گنبد

Photo ofجی پی اس مسیر کوهپیمایی قله خاکی (بلندترین قله سیرجان)از سمت 4 گنبد Photo ofجی پی اس مسیر کوهپیمایی قله خاکی (بلندترین قله سیرجان)از سمت 4 گنبد Photo ofجی پی اس مسیر کوهپیمایی قله خاکی (بلندترین قله سیرجان)از سمت 4 گنبد

September 6, 2020
September 2020

near Takht, Kerman (Iran)

درود
جهت رسیدن به پای کوه خاکی که بلندترین قله سیرجان هست .از سیرجان 80 کیلومتر تا 4 گنبد جاده آسفالت و سپس جاده خاکی را از سمت راست حدود 14 کیلومتر خاکی رانندگی نموده از کرپوییه و مقصود آباد گذشته .البته کل مسیر را از آخر جاده 4 گنبد تا روی قله خاکی جی پی اس زدم که میتوانید استفاده نمایید.
ارتفاع قله 3825
ارتفاع محل پارک ماشین 3044
کل مسافت رفت و برگشت حدود 18 کیلومتر
صعود یکروزه و در شهریور ماه 99و با دوستان عزیزم در باشگاه کوهنوردی همنورد انجام پذیرفت
محل پارک ماشین آب چشمه هست
آلاله در مسیر زیاد میباشد

دو راهی

دو راهی آسفالت و جاده خاکی 4 گنبد به سمت کلپوئیه

بعد از طی 80 کیلومتر از سمت سیرجان به آخر آسفالت 4 گنبد که رسیدی از سمت راست به داخل خاکی پیچیده و به سمت کرپوئیه

car stop and water

درود ارتفاع محل پارک ماشین 3044 خودروهای سواری هم میتوانند تا این نقطه بیایند البته باید خیلی رعایت ماشین را کرد جاده تا حدودی خراب است حدود 14 کیلومتر جاده خاکی میباشد و حدود 80 کیلومتر آسفالت از سیرجان تا آخر جاده 4 گنبد

KHAKE SUMMETقله خاکی یا بیدخون

به نقل از کوهنوردان سیرجان قله خاکی و به زعم کوهنوردان بردسیر قله بیدخون که البته هر دو صحیح میباشد ارتفاع 3825