Photo ofJugoistocnom Trebavom : V.Brijesnica brdo - Sokolina - Carska Basca - Vis 692 - Prisade - Milasin - Borici - Batva Photo ofJugoistocnom Trebavom : V.Brijesnica brdo - Sokolina - Carska Basca - Vis 692 - Prisade - Milasin - Borici - Batva Photo ofJugoistocnom Trebavom : V.Brijesnica brdo - Sokolina - Carska Basca - Vis 692 - Prisade - Milasin - Borici - Batva

March 26, 2022
March 2022

near Velika Brijesnica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Iza ove serije topononima krije se kruzna staza koja je obisla pitomi juzni dio Trebave zajedno sa njenim najvecim vrhom Visom i par okolnih lokalno poznatih vrhova. Obisla je prostor dvije opstine, nekoliko mjesnih zajednica, područje V.Brijesnice, M.Brijesnice, Stjepan Polja, Malesica, Lukavice i Klotonice. podrucje je prilicno gusto naseljeno, ali ruta u duzini 23 km je uspjela maksimalno izbjeci naseljena mjesta i prometnije puteve.

ova je tura ujedno nastavak nasih tura sa vrha i izletista Vis-
isli smo sjeverno od visa i napravili opasnu kruznu ratnim podrucjima

pa cak i do iznad gradacca

isli smo istocno, preko bijelih voda do Monja

ovo je vis zapad, a ostala nam je jos mozda jedna tura da spojimo taj dio sa jugozpadnim dijelom trebave do iznad doboja , i tako povezemo ture juznim dijelom trebave...

usput smo sreli i neke rijetke endemkse biljke, karakteristicne za to podrucje...

Photo ofPocetak-Velika Brijesnica brdo raskrsnica Photo ofPocetak-Velika Brijesnica brdo raskrsnica Photo ofPocetak-Velika Brijesnica brdo raskrsnica

Pocetak-Velika Brijesnica brdo raskrsnica

na raskrsnici pravo putem

izvor

PictographMountain hut Altitude 1,277 ft

lovacka kuca

Photo ofdesno na raskrsnici pa odmah nanize lijevo stazom kroz sumu Photo ofdesno na raskrsnici pa odmah nanize lijevo stazom kroz sumu

desno na raskrsnici pa odmah nanize lijevo stazom kroz sumu

Sokolina

stijenska uzvisina sa dobrim pogledom

desno sumskim putem

prije toga preko livade niz shumu , preko potoka pa do puta glavnog za lovacku kucu M.Brijesnica, kad se dodje do njega lijevo

PictographPicnic Altitude 1,418 ft

Carska basca - izvidjacki kamp

lijevo putem

desno

Photo ofprelazak preko puta Lukavica Malesici Photo ofprelazak preko puta Lukavica Malesici Photo ofprelazak preko puta Lukavica Malesici

prelazak preko puta Lukavica Malesici

odmah preko puta livadom uzbrdo, ili ako je velika trava lijevo pa prvi pute desno

nailazak na veci put -desno

u povratku se ovdje odvaja lijevo tj iz drugog pravca se produzi pravo radi kruzne. s puta se prije raskrsnice skrene preko livade , vidi se na slikama, tu se naidje na ovu kolibu i kod nje pravo se izadje na cestu

cesta lijevo

na kraju cesta vodi u dvorsite preljepe kuce, ne ide se u dvoriste nego odmah putem desno se zaobidje ta kuca i ide se prema Visu

Photo ofVIs izletiste i planinska kuca PD Zefir Photo ofVIs izletiste i planinska kuca PD Zefir Photo ofVIs izletiste i planinska kuca PD Zefir

VIs izletiste i planinska kuca PD Zefir

voda kod poligona ispod izletista

Vis 692 m najveci vrh Trebave

zbog sume nema neki pogled, jedino se pri spustu dobro vidi istocna strana prema Sijedom krsu i Monju

Photo ofskretanje kraj klupe lijevo prema putu Lukavica - Malesici Photo ofskretanje kraj klupe lijevo prema putu Lukavica - Malesici Photo ofskretanje kraj klupe lijevo prema putu Lukavica - Malesici

skretanje kraj klupe lijevo prema putu Lukavica - Malesici

ovdje cak postoje neke oznake crvenom trakom

nailazak na put Lukavica-Malesici - desno pa prvi put lijevo prema Doboj-Istoku

Vrh Milasin kraj puta

dobar pogled na tri strane - selu Lukavica - Becanj - Zoljin vis - Duge njive

Panorama Hrastic ispod Milasina

Photo ofBatva vrh izmedju V.Brijesnice i Ahinbasica Photo ofBatva vrh izmedju V.Brijesnice i Ahinbasica Photo ofBatva vrh izmedju V.Brijesnice i Ahinbasica