Jalhay (Langs rivier de Hoëgne en de La Statte) naar Solwaster

Photo ofJalhay (Langs rivier de Hoëgne en de La Statte) naar Solwaster Photo ofJalhay (Langs rivier de Hoëgne en de La Statte) naar Solwaster Photo ofJalhay (Langs rivier de Hoëgne en de La Statte) naar Solwaster

September 13, 2020
September 2020

near Royompré, Wallonia (Belgique)

De Belgische Ardennen bieden talloze wandelroutes voor buitensporters en natuurliefhebbers.

Eén van mijn mooiste wandelingen heb ik vandaag gelopen. Deze liep voor een groot deel langs de rivier de Hoëgne en de La Statte in de buurt van Jalhay en Solwaster. Het gebied is met zijn talloze watervalletjes, houten bruggetjes, bossen en ruig terrein een prachtig natuurgebied waar je je ogen uitkijkt. Hoogtemeters ruim voldoende.

Stevige wandelschoenen (minimaal A/B) is een must!! Het is niet verstandig om deze route met vochtig weer te lopen.

Voor meer foto's kijk op: https://photos.app.goo.gl/wEEpvdJLoQSuvKoy7

Of klik op onderstaande link!

• Photo of KirstenW
    KirstenW Dec 22, 2020

1 woord: magnifiek!!
    Hier en daar hebben we wel een afslag gemist, waardoor we uiteindelijk er 20km van gemaakt hebben 😅

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar Dec 22, 2020

Bedankt voor de leuke reactie!

• Photo of Wim Ghyllebert
    Wim Ghyllebert Jun 16, 2023

Prachtig rondje...veel afwisseling, goed kunnen was er wel 1 stuk waar je officieel niet doormocht...daar deed ik zelf een kleine aanpassing

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar Jun 16, 2023

Hoi Wim, bedankt voor je positieve reactie!