Photo ofIzvoarele - Cheile Plaiului - Platoul Bedeleului - Poarta Zmeilor - Peștera de la Grosi - Balcon - La Rogoaze - Izvoarele Photo ofIzvoarele - Cheile Plaiului - Platoul Bedeleului - Poarta Zmeilor - Peștera de la Grosi - Balcon - La Rogoaze - Izvoarele Photo ofIzvoarele - Cheile Plaiului - Platoul Bedeleului - Poarta Zmeilor - Peștera de la Grosi - Balcon - La Rogoaze - Izvoarele

November 14, 2021
November 2021

near Izvoarele, Alba (România)

Izvoarele - Cheile Plaiului - Platoul Bedeleului - Poarta Zmeilor - Peștera de la Groși - Balcon Abruptul Bedeleului
marcaj: CR
Atentie ! In zona Platoul Bedeleului poteca marcata este blocata de un gard poteca este deviata pe lângă împrejmuire
Balcon Abruptul Bedeleului - La Rogoaze(Merii Drecului)
marcaj: CA
Atentie! Pe aceasta portiune de traseu marcajele sunt foarte rare și greu de urmărit, practic este aproape nemarcata, poteca prin pădure nu mai exista. Cand parasesti marcajul CR nu este nici un indicator spre aceasta scurtatura, si nu sunt nici marcaje. Risc de ratacire
La Rogoaze - Cheile Bedeleului - Calea Muntelui (drumul Carelor)
marcaj: BG
calea Muntelui (drumul Carelor) - Intersectie cu CR
nemarcat

Daca urmaresti acest track (trail) o faci pe propria raspundere

===========================
Izvoarele - Cheile Plaiului - Plateau Bedeleului - Poarta Zmeilor - Peştera de la Groși - Balcon Abruptul Bedeleului
marking: CR
Attention! In the Plateau Bedeleului area the marked path is blocked by a fence the path is diverted next to the fence
Balcon Abruptul Bedeleului - La Rogoaze (Merii Drecului)
marking: CA
Attention! On this part of the route the markings are very rare and difficult to follow, it is practically almost unmarked, the path through the forest no longer exists. When you leave the CR marking there is no sign to this shortcut, and there are no markings. Risk of getting lost
La Rogoaze - Cheile Bedeleului - Calea Muntelui (Drumul Carelor)
marking: BG
Calea Muntelui (Drumul Carelor) - Intersection with CR
Marked

If you follow this track (trail) you do it at your own risk