Photo ofItineraris per Collserola (E. T. Climent), 18-19-20/20. 'TRES60. El perímetre de Collserola' Photo ofItineraris per Collserola (E. T. Climent), 18-19-20/20. 'TRES60. El perímetre de Collserola' Photo ofItineraris per Collserola (E. T. Climent), 18-19-20/20. 'TRES60. El perímetre de Collserola'

9 days 5 hours 59 minutes
September 12, 2016
September 2016

near Horta, Catalunya (España)

La sèrie 20 itineraris per Collserola està concebuda com un complement a la magnífica guia “CLIMENT, E. T.: Collserola. 20 itineraris per descobrir-la. Granollers: Ed. Alpina, 2013”; en cap cas, però, pretén substituir-la. Els tracks ens faran companyia i, com que en tota guia pot haver-hi errors (un desviament a la dreta que era a l’esquerra, una referència que triga més del compte a aparèixer, etc.), ens evitaran dubtes.

Amb aquest track triple, tanquem la sèrie. L'autor l'anomena "TRES60" i és un perímetre possible de tot Collserola. Són 60 km (64,5 amb els enllaços) i 2100 m de desnivell positiu. Tot i que es pot fer d'una tirada, està més aviat pensada per fer-la en tres jornades, al final i al principi de les quals hi ha transport públic.
Els únics canvis que s'han fet en relació amb la guia original han estat integrar a la travessa els desplaçaments fins als transports, és a dir, modificar lleugerament la ruta a fi que no ens calgui desfer un tram de camí cada inici d'etapa fins a arribar al punt on ho hauríem deixat.

A tall orientatiu, compteu per a les tres etapes, respectivament, 4, 5 i 6 hores.