Itinerari saludable Vilamacolum llarg

January 14, 2021
January 2021

near Vilamacolum, Catalunya (España)

Aquest itinerari no segueix la xarxa de senders Itinerànnia, heu de seguir les senyals dels itineraris saludables de la Diputació de Girona.

L'itinerari coincideix amb l’itinerari mitjà fins a l’encreuament de camins, on l’itinerari mitjà segueix cap al carrer Tramuntana. Aquest itinerari, en canvi, va a l’esquerra. Al cap d’uns metres trobem una bifurcació, seguim a la dreta i de seguida agafem el camí de la dreta, és l’anomenat camí nou de la Guàrdia. Deixem unes granges a la dreta i més endavant, una zona de pins. Passats uns metres passem per un altre tram entre arbres i just després agafem un camí a la dreta. Seguint aquest camí anem tombant de nou cap a Vilamacolum, aquest camí és l’anomenat “camí Vell de la Guàrdia”. Fem tota aquesta pista sense asfaltar fins que quan ja entrem al nucli comença l’asfalt, és el carrer del Mar. Quan arribem a l’encreuament amb el carrer de Tramuntana, segueix el traçat de l’itinerari mitjà fins al final de la ruta.