İshaklı Beykoz Kuzey Ormanları

March 5, 2023
March 2023

near İshaklı, İstanbul (Türkiye)

Avrasya Dağcılık olarak 5 Mart 2023 Pazar günü gerçekleştirdiğimiz günübirlik etkinliğin kaydıdır.

Beykoz ilçesinin bir köyü (mahalle) olan İshaklı çok şirin bir yer. Tam bir Trabzon köyü... Giriş ve çıkış tek yoldan mümkün olduğu için civarda Saklıköy olarak isimlendiriliyor.

Saat sabah 08:30 gibi köy meydanından baraj istikametinde devam edip asfaltın bittiği noktada arabalarımızı park edip yürüyüşümüze başladık.

Barajı sağımıza alıp doğu yönünde ilerleyip baraj gölü bitiminde kuzey yönünden yükselişe geçtik.

1.5 ve 5.9 km arası etkinliğimizin en eziyetli bölümü oldu. Orman içi patikaları takip etmemize rağmen gür dikenli otlar tüm vücudumuza sanatsal dokunuşlarda bulundu. Çizimi anlamsız olsa da etkisi unutulmaz oldu. Tek tesellimiz bu eziyete yağmurun eşlik etmemesi oldu.

Dikenli eziyetten sonra 5.9 km'den itibaren orman toprak araç yolunu takip edip çamurlu yolun zorluğundan şikayetçi olmaya utandık.

Etkinlik sonu itibariyle 10 km'lik bir kondisyon antrenmanı yapmış olduk.
Bölgede su çeşme yok.

• Photo of reyilbay
    reyilbay Mar 5, 2023

Next time i want to to you too

• Photo of fthtl
    fthtl Mar 5, 2023

We're one short without you.