İris Gölü - Meli yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

Photo ofİris Gölü - Meli yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofİris Gölü - Meli yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofİris Gölü - Meli yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

June 2, 2015
June 2015

near Çiftlik, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

İRİS GÖLÜ’NDEN CAMİ BOĞAZI DERESİ BOYUNCA

Yine bahar ve yine Karaburun Yarımadası… Karaburun, kendine özgü bitki örtüsünün bu mevsimde yeniden canlanışı ile bir başka güzel olur. Nergisler, sümbüller geçmiştir, ama kayısı çiçekleri, arkasından katırtırnakları, irisler, gevenlerin sapsarı çiçekleriyle tostoparlak görüntüleri, tabii ki anemonlar, papatyalar ve diğerleri; bu mevsimde sırasıyla birbirini izler doğanın o heyecan verici devinimi içinde… Yazın kuruyan derecikler hala akmaktadır; Akdağ’dan denize doğru alçalan bir dizi vadi boyunca yarımadanın batısındaki büklere doğru akışını sürdürürler usulca. Kimisi birbirine karışır; daha da büyür zamanla ve Denizgiren’den yada Kara Reis önlerinden; belki de kuzeye doğru daha da dikleşerek denize ulaşan derin vadilerden Badem Bükü’ne, Hamza Bükü’ne doğru denize kavuşurlar...

Yazının devamı için: http://dagakactim.blogspot.com/2015/05/kara-reis-vadileri.html