Inđija trail

March 3, 2019
March 2019

near Inđija, Vojvodina (Serbia)

Nedelja 3. mart, u organizaciji PK Železničar, Inđija održan je 1. Inđija trejl. Po meni odlična stvar, praznine u kalendaru treba koristiti na lep način. Vlada je osmislio dve staze, iskreno, više su nego dobre, jedinu malu zamerku imam samo na to što staza dva puta prelazi frekventan put Novi Sad - Beograd. Druga, još manja zamerka, više lične prirode, posmatrana iz ugla organizatora sličnih manifestacija, odnosi se na to da je možda trebalo na KT 2 izneti ako ništa drugo bar par balona vode, naravno ne bi smetalo ni nešto drugo. No, to je moj stav i nikako ne utiče na super organizaciju i manifestaciju koja je ubola u centar.

I odziv je bio više nego dobar, nisam siguran u krajnju cifru ali mi je delovalo da nas je sve ukupno oko lovačkog doma Fazan bilo blizu 200. Naravno bilo je mnogo poznatih faca, bilo je i mladog sveta, sva nas je zajedno poslužilo lepo vreme, a zna se da lepo vreme prati hrabre i odlučne.

Staza je od pomenutog lovačkog doma vodila periferijom Inđije, najpre tucanikom a posle naglog skretanja u blizini deponije ušli smo u šumarak blizu lovišta. Tu, kod jedne čeke bila je i prva kontrolna tačka. Sledili su manji usponi, pa hodanje uz i kroz njivu, pa prelazak već pominjanog asfaltnog puta do KT 2 koja je, meni se bar tako čini, na kartončićima koje smo dobili bila ucrtana nešto dalje, na sledeću raskrsnicu što je kako sam primetio i dovelo do toga da su pojedinci promašili overavanje prolaska pa su se kasnije vraćali. U nastavku smo pešačili ili trčali, već kako ko, pored farme svinja pa dalje kroz Leje, lep deo koga sam upoznao pre nekoliko godina kada je tuda prolazila velika staza treking lige. Od KT 4 sam dodao malo gas, inače sam do tada hodao baš opušteno i polako, i ubrzo stigao u cilj.

Što se mene tiče bilo je super, sve pohvale organizatorima na čelu sa najkreativnijim planinarom u Vojvodini a možda i šire, Vladom Banićem. Ukoliko se tradicija održavanja trejla nastavi sigurno ću biti na listi učesnika i u narednim izdanjima.

KT 1 Loviste

KT 2 Asfaltni put (salas Kontic)