ΙΜ Αναλήψεως - Τσεκούρι - ΙΜ Αναλήψεως (χειμερινή)

Photo ofΙΜ Αναλήψεως - Τσεκούρι - ΙΜ Αναλήψεως (χειμερινή) Photo ofΙΜ Αναλήψεως - Τσεκούρι - ΙΜ Αναλήψεως (χειμερινή) Photo ofΙΜ Αναλήψεως - Τσεκούρι - ΙΜ Αναλήψεως (χειμερινή)

December 26, 2021
December 2021

near Iliokómi, Central Macedonia (Greece)

Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ της ΙΜ Αναλήψεως και ξεκινήσαμε.
Με το πρώτο μας βήμα αρχίσαν τα χιόνια.
Λίγο μετά το waypoint "Πάνω", έστριψα αριστερά και ανέβηκα στην ράχη.
Περπατώντας στην κορυφογραμμή εφτασα στην κορυφή Τσεκούρι.
Κατά την διάρκεια της πορείας μας στην κορυφογραμμή, ο αέρας ήταν τρομερός.
Μετά δυσκολίας βγάλαμε τα γάντια για να βγούμε καμιά φωτογραφία στην κορυφή.

Ο εξοπλισμός που μας έσωσε: Τα γυαλιά του σκι, τα οποία προστάτευαν τα μάτια μας από τους ισχυρούς αέρηδες.

Σας διαδρομή προτείνεται. Σύντομη, όχι όμως πολύ συντομη, έχει την δυσκολία της, όχι όμως πολύ.

ΙΜ Αναλήψεως

Βρύση

Κόβω τους χωματόδρομους

Αντί να περπατήσουμε τον χωματόδρομο, κάνοντας μεγαλύτερη πορεία, υπάρχουν σημάδια, όπου τον κόβεις

Η βρύση πάγωσε

Πριν κάνα μήνα που είχα περάσει από αυτό το σημείο, από την βρύση έτρεχε νερό Τώρα έχει παγώσει

05 Τέλος τα κοψίματα

Ορειβατικό καταφύγιο Πρώτης Σερρών

Είναι κλειστό εδώ και πολύ καιρό