İhsaniye - Kalederegerme-İnceğiz Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)(03.12.23)

Photo ofİhsaniye - Kalederegerme-İnceğiz Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)(03.12.23) Photo ofİhsaniye - Kalederegerme-İnceğiz Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)(03.12.23) Photo ofİhsaniye - Kalederegerme-İnceğiz Etabı (Trak Yolu-Thracian Way)(03.12.23)

1986
December 3, 2023
December 2023

near İhsaniye, İstanbul (Türkiye)

İhsaniye - Kabakça yolu ayrımından , İnceğiz varışlı, şu noktalardan geçen yol:
-Kaledere germe
- Kabakça Gölet
- İnceğiz Gölet
- Sonrası İnceğiz Mağaraları
Trak Yolu (Thracian Way) na ve Valens Su yolu (Valens Aqua Way) na gitmek üzere
03.12.2023 sabahı sonbaharın en hissedilir bir gününde 7:30 da demir aldık Silivri den. İnceğiz deki köy kahvaltısı nefis böreklerle bir şölene dönüştü. Sonrasında İnceğiz mağaraları derken parkur başını görmemiz 9:30 gibi oldu. Kolay parkur önceki gün yağan yağmurun etkisiyle dereleri taşırıpta çamurlu kumlu ıslanmalı yolları ile bize bir hoş geldiniz dediğinde aslında orta ve üstü bir zorluğun bizi beklediğini anladık. Vadi içinde yürüken bir süpriz yapıp karşımıza aniden çıkan Kalederegerme ve efradı Yamandakilerin kendine erken romantik bir kahve molası verdirtmesini sağladı. Yol bitmemişti geçilmesi gereken orman gülleri, çalıları, dere çatakları dolu uzun yol vardı. Çok oturmak olmazdı. Kabakça ve İhsaniye göletleri güzel manzaraları ile bize buyrun yemek molanızı da burada yapın deyince aracımıza ulaşma vaktimizi biraz geciktirdik. Dönüş yolu üstünde bildik köftecide tadılan lezzetlerin tadı da damağımızdayken yuvamıza 17:30 da planladığımız saatte selametle çok şükür ulaştık. İştirak eden Yamandakileri gönülden kutluyor, katılamayanları da bekliyoruz. Ayağınız düz bassın yolunuz açık olsun..