Igeldo - Orio - Zarautz (Trekking de la Costa Vasca)

Photo ofIgeldo - Orio - Zarautz (Trekking de la Costa Vasca) Photo ofIgeldo - Orio - Zarautz (Trekking de la Costa Vasca) Photo ofIgeldo - Orio - Zarautz (Trekking de la Costa Vasca)

April 27, 2014
April 2014

•   2.3 2 Reviews

near Igeldo, País Vasco (España)

(IBP=81HKG)

Itinerari que ens permet unir Igeldo, petit agregat a Donostia, amb Zarautz passant per Orio. Aquest tram segueix el camí de Sant Jaume del nord () fins a Orio i el GR-121, Gipuzkoako Bira (Volta a Gipuzkoa), entre Orio i Zarautz.

El primer tram, Igeldo - Orio, va passant per zona boscoses sota el Mendizorrotz fins que anem a creuar l'autopista per sota i arribar a Orio per la bonica ermita de Sant Martí. Creuem la ria pel pont que ens condueix a l'estació i al costat mateix de la carretera que porta a la zona d'Oribarzar agafem un camí amb lleugera pujada i creua per sota l'autopista altre cop. Passem per darrera de l'alberg Txurruka i entre vinyes anem pujant cap a la bodega Talai-Berri. Agafem el camí que passa a tocar del càmping Gran Zarautz i, pel mirador de Mollari, anem seguint la costa fins arribar a la platja de Zarautz.

Etapa 5 de la guia Trekking de la Costa Vasca (Sua Edizoak)
Reportatge fotogràfic a https://picasaweb.google.com/104992692943614428914/TrekkingDeLaCostaVascaIgeldoOrioZarautz?authuser=0&feat=directlink