İğdebağları köyü Araplı Şelalesi

October 21, 2018
October 2018

near İğdebağları, Tekirdağ (Türkiye)

Rotamız İğdebağları Köy merkezinden başlamaktadır. zeytin ağaçları arasında huzurla yürürken bir anda kendinize sarp yokuşlarda ve uçurumdan geçerken bulabilirsiniz. Zorluk seviyesi iyi derecede zor bir parkurdur. Çocukla ya da bebekle gelinmez. Evcil bir köpekle de gelmeyin. Zorlu geçişler ve tırmanışların olduğu bir rota olmasından dolayı hazırlıklı gelinmesi gerekir. Gelmeye ve görmeye değer pek çok coğrafi kaşeler mevcuttur.
Not 1: Yanınızda pire için ilaç bulundurmayı ihmal etmeyin, çünkü her ne kadar doğada olsak da insan elinin değdiği bazı yerlerden geçerken bu haşeratlara maruz kalındığına denk geldik.
Not 2: Yol üzerinde su içmek için hiç bir çeşme bulunmamaktadır. Ayrıca bu tarz çeşmelerden de su içilmesi konusunda temkinli olun
Not 3: Geceleri domuzlar köydeki bahçelere girdiği için insanlar önlem olarak davul çalmaktadır.

İğdebağları köyünden çıkarken

Bir önceki gün çok yağmur yağmış ve hava sıcaklığı yürüş yapmaya çok elverişliydi. Mutluluk içerisinde laylaylomduk

Köyiçi

şirin ve sakin bir köy, dışardan bakınca

Zeytinlikler

Köydeki zeytinliklerde çalışanlara selam vererek ilerliyorduk

• km1cfo Apr 19, 2020

Çocukla ve köpekle gidip, çocukla ve kopekle gelmeyin demenize bayıldık. :D Şaka bir yana biz de küçük oğlumuzla gelmeyi düşünüyorduk. İsabet oldu. (:

• Photo of İlker GÜRSOY
    İlker GÜRSOY Apr 21, 2020

:) Evet, zorluklar barındırıyor maalesef. Aynı rota üzerinde şelalenin olduğu vadiye inmeden devam eden daha kısa bir rota var. Yürüyüş için daha müsaittir. Tercih edilebilir. Bulamazsanız sizin için bulup paylaşabilirim.

• km1cfo May 17, 2020

Evet o yolu arıyorum. Nerede acaba daha kısa yol?

• Photo of İlker GÜRSOY
    İlker GÜRSOY May 22, 2020

linkten ulaşabilirsiniz. Bu kolay rotadır. Gps'siniz ile rahatça tamamlanır. Havalar çok ısınmadan gitmek lazım. Sabah erken saatlerde yürüyüşe başlanırsa öğlen sıcağına kalmadan köye dönmüş olursunuz.