ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ

Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ

September 20, 2021
September 2021

near Karyes, Mount Athos (Greece)

Η παραπάνω διαδρομή ξεκινά και τερματίζει στην Ιερά Μονή Ιβήρων με την οποία επισκεπτόμαστε την μονή Σταυρονικήτα και επιστρέφουμε στην Ιβήρων από την ίδια ακριβώς διαδρομή. Πιο συγκεκριμένα ξεκινάμε από την κεντρική πύλη της Ιεράς Μονής Ιβήρων και ακολουθούμε το παραλιακό μονοπάτι που κινείται παράλληλα με την βόρεια ακτογραμμή της αθωνικής χερσονήσου. Έτσι στρίβουμε δεξιά στην διασταύρωση που συναντάμε απέναντι από την πύλη της μονής Ιβήρων και ακολουθούμε αρχικά καλντερίμι που προσπερνά τα κοιμητήρια και τον αμπελώνα της μονής αυτής φτάνοντας τελικά στον μεγάλο χωματόδρομο που συνδέει οδικώς την μονή Ιβήρων με τις Καρυές, τον οποίο διασχίζουμε αφού στην απέναντι πλευρά του δρόμου ξεκινά μικρός χωματόδρομος που λίγο παρακάτω στην αριστερή του πλευρά βρίσκουμε την αρχή του μονοπατιού για την μονή Σταυρονικήτα. Το μονοπάτι αυτό φτάνει σε ακρογιαλιά στην οποία λίγο παρακάτω βρίσκουμε την αρχή μικρού χωματόδρομου που περνά μπροστά από τον αρσανά της μονής Κουτλουμουσίου, που είναι ο πύργος της Καλιάγρας. Αμέσως μετά τον πύργο στην δεξιά πλευρά του δρόμου βρίσκουμε πλακόστρωτο δρόμο τον οποίο και ακολουθούμε που κατηφορίζει προς την αμμουδερή ακρογιαλιά που υπάρχει μετά τον αρσανά. Εμείς συνεχίζουμε κατά μήκος της αμμουδερής παραλίας μέχρι το τέλος σε παραλιακά υψώματα πίσω από τα οποία βρίσκεται η μονή Σταυρονικήτα. Στα υψώματα αυτά ξεκινά μονοπάτι το οποίο καταλήγει στον δρόμο που συνδέει την μονή Σταυρονικήτα με τον αρσανά της. Στον τσιμεντόδρομο αυτό στρίβουμε αριστερά με κατεύθυνση προς την μονή στην οποία τελικά φτάνουμε σε λίγο. Μετά από την μονή Σταυρονικήτα επιστρέφουμε από την ίδια ακριβώς διαδρομή φτάνοντας μπροστά στην κεντρική πύλη της μονής Ιβήρων που εκτός από σημείο εκκίνησης είναι και σημείο τερματισμού της διαδρομής που σας παρουσιάζουμε.