ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ(ΡΩΣΙΚΟ)-ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ

Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ(ΡΩΣΙΚΟ)-ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ(ΡΩΣΙΚΟ)-ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ Photo ofΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ(ΡΩΣΙΚΟ)-ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ

September 4, 2021
September 2021

near Skíti Xenofóntos, Mount Athos (Greece)

Η διαδρομή που σας παρουσιάζουμε ξεκινά από τον αρσανά του Ρώσικου μοναστηριού. Ακολουθούμε το καλντερίμι που περνά μπροστά από την μονή του Αγίου Παντελεήμωνα και μετά ανηφορίζουμε στον δρόμο που κινείται ανατολικά και βόρεια της μονής μέχρι να συναντήσουμε το παλιό μονοπάτι που συνέδεε την μονή του Αγίου Παντελεήμωνα με τις Καρυές το οποίο και ακολουθούμε. Κάνουμε μία παράκαμψη για να γνωρίσουμε ερειπωμένο κελί που βρίσκεται πάνω από το Ρώσικο μοναστήρι και το τέλος του τοπικού μονοπατιού σε απομωνομένο ξερό ρέμα και επιστρέφουμε στο μονοπάτι για τις Καρυές. Περνάμε δίπλα από το κελλί του Αγίου Δημητρίου και τελικά το μονοπάτι τερματίζει σε χωματόδρομο κοντά στο Παλαιομονάστηρο στο οποίο και στρίβουμε αριστερά. Σε λίγο συναντάμε δίπλα από το Παλαιομονάστηρο τον δρόμο ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ-ΚΑΡΥΕΣ στον οποίο στρίβουμε δεξιά προς τις Καρυές. Στην επόμενη διασταύρωση εγκαταλείπουμε τον κεντρικό δρόμο και στρίβουμε αριστερά (στην πραγματικότητα συνεχίζουμε ευθεία) σε δρόμο που ανεβαίνει προς το βουνό. Φθάνοντας στην ευρύτερη περιοχή που βρίσκεται στα αριστερά μας και παρακάτω το φράγμα και η τεχνητή λίμνη της ρώσικης μονής, στρίβουμε δεξιά σε μονοπάτι που μας οδηγεί στον δρόμο ΚΑΡΕΥΕΣ-ΒΑΤΟΠΕΔΙ. Εμείς στρίβουμε δεξιά προς τις Καρυές και σε λίγο συναντάμε τον δρόμο ΔΑΦΝΗ-ΚΑΡΥΕΣ στον οποίο στρίβουμε αριστερά και πάλι προς τις Καρυές. Λίγο παρακάτω στρίβουμε δεξιά σε δρόμο προς το κελλί του Αγίου Νικόδημου. Ο δρόμος τερματίζει μπροστά από το κελλί του Αγίου Γεωργίου. Αμέσως μετά συνεχίζει μονοπάτι που τερματίζει στον παλιό δρόμο που στα αριστερά του κατηφορίζει προς τις Καρυές. Εμείς στρίβουμε αριστερά και σε λίγο βρισκόμαστε μπροστά στο αρτοπωλείο των Καρυών. Εκεί στρίβουμε αριστερά προς το Πρωτάτο το οποίο αφού το προσπεράσουμε στα αριστερά μας φθάνουμε στην πλατεία με τα λεωφορεία. Συνεχίζουμε την πορεία μας στον πεζόδρομο που κινείται παράλληλα με τον δρόμο για την Δάφνη και σε λίγο φθάνουμε σε διακλάδωση δρόμων. Ανάμεσα στους δύο δρόμους για την Δάφνη και την μονή Ιβήρων εμείς ακολουθούμε το καλντερίμι που κατευθύνεται προς το Μπουραζέρι. Μετά από αυτό τερματίζει στον δρόμο ΚΑΡΥΕΣ-ΜΟΝΗ ΙΒΗΡΩΝ στον οποίο στρίβουμε αριστερά και μετά την γέφυρα ξαναστρίβουμε αριστερά στο μονοπάτι που μας βγάζει στον δρόμο για την Παντοκράτωρος στον οποίο στρίβουμε δεξιά. Σε λίγο συναντάμε διακλάδωση στην οποία στρίβουμε αριστερά στον δρόμο για την σκήτη του Προφήτη Ηλία. Φθάνουμε τελικά μπροστά από την κεντρική πύλη της σκήτης, εδώ όπου ολοκληρώνεται η πεζοπορική διαδρομή που σας παρουσιάσαμε προηγουμένως, η οποία ξεκίνησε από το λιμανάκι της ιεράς μονής του Αγίου Παντελεήμονα.