Photo ofIbiza (Pacha) - Camí de L'Horta - Puig des Guixar - Pedreres Jesús 2018.12 (ibiza) IBP 38 Photo ofIbiza (Pacha) - Camí de L'Horta - Puig des Guixar - Pedreres Jesús 2018.12 (ibiza) IBP 38 Photo ofIbiza (Pacha) - Camí de L'Horta - Puig des Guixar - Pedreres Jesús 2018.12 (ibiza) IBP 38

-30 ft
December 27, 2018
December 2018

near Ibiza Nueva, Baleares (España)

Sortim de casa, però wikiloc no está posat fins arribar a n'és camí de l'Horta, precios cami que va a Jesús evitant el tràfic des camí de sa Llavanera.
Arriba a Jesús per sa oficina de Correus i carnisseria de cam Espanyol.
D'aquí s'agafa camins i carreranys que mos duen a n'és carrer de Miguel de Unamuno, per girar a la dreta i fer una dura pujada, però en ves d'anar a n'és Puig d'en Celleràs (marcat waypoint com intersecció) seguim per es carrerany principal que amb un altre pujada, més soau, arribam a n'és Puig des Guixar, aon hi ha un vèrtex geodèsic i unes formidables vistes de Talamanca, de dalt vila, de s'illa plana, etc.
Es cami que agafam a continuació mos dur a sa cantera d'en Planes i llavors a una segona Pedrera amb una baixada técnica (sòl humid) i amb una bona pendent mos dur per un terreny aon es ciclistes de BTT deuen disfrutar lo seu fins a n'és carrer d'en Miguel de Unamuno, i ja desde aquí tornar per es mateix camí que havíem vengut fins arribar aprop de sa discoteca Pacha.

Camí de l'Horta

Pujada

PictographPhoto Altitude 521 ft

Da a una carretera este sendero

PictographIntersection Altitude 451 ft
Photo ofCruce que va a salir a can corredor (carretera de S'estanyol) Photo ofCruce que va a salir a can corredor (carretera de S'estanyol) Photo ofCruce que va a salir a can corredor (carretera de S'estanyol)

Cruce que va a salir a can corredor (carretera de S'estanyol)

Abans pasaría pes Puig d'en Celleràs

PictographSummit Altitude 729 ft

Punt geodèsic des Puig des Guixar

230 metres d'altura (Serra d'en Balansat)