Ясіня - Кваси через хребет Урду-Флавантуч (Свидовець)

Photo ofЯсіня - Кваси через хребет Урду-Флавантуч (Свидовець) Photo ofЯсіня - Кваси через хребет Урду-Флавантуч (Свидовець) Photo ofЯсіня - Кваси через хребет Урду-Флавантуч (Свидовець)

2 days 3 hours 15 minutes
July 15, 2021
July 2021

near Yasinya, Transcarpathia (Ukraine)

с. Ясіня - с. Чорна тиса - полонина Мунчел - г. Великий Котел - оз. Геришаска - г. Стіг - г. 1-й Жандрам - г. 2-й Жандарм - г. Велика Близниця - г. Близниця - полонина Браївка - Кваси. Трохи зайвого находили на полонині Мунчел, не відразу знайшли стежку через ліс, а ще коли стояли на відпочинку то GPS трохи самостійно ще поблукав. Першу ночівлю планували на озері Ворожеська, але коли туди дійшли то зрозуміли що по тому схилу туди не спустимось, надто крутий, не знаю чи є там інша, більш полога стежка та ми шукати не стали і відправились на Геришаску. На третій день, спускаючись до села, вирішили трохи скоротити шлях і зійшли з червоного маршруту, але нас там чекали круті спуски, потім все-таки вийшли на маркування, так що все-таки краще не сходити з маршруту. А назву хребта Урду-Флавантуч дізнались тільки по приїзду додому, чомусь раніше думали що то хребет Свидовець. Раніше тут була в серпні і для мене Свидовець в серпні гарніший (ІМХО).