HRP Cap de Creus Hendaya. Etapa 30 Estany Salcorz, Tunel d'Aragnouet

Photo ofHRP Cap de Creus Hendaya. Etapa 30 Estany Salcorz, Tunel d'Aragnouet Photo ofHRP Cap de Creus Hendaya. Etapa 30 Estany Salcorz, Tunel d'Aragnouet Photo ofHRP Cap de Creus Hendaya. Etapa 30 Estany Salcorz, Tunel d'Aragnouet

August 19, 2023
July 2023

near Parzán, Aragón (España)

Ruta de Ibón de Salcorz a Boca Tunel Bielsa passant per:
- Puerto de Salcorz
- Pic de Bataillence
- Puerto de Bielsa
- Cascade de Riou Nère
Itinerari, que surt de l'Estany de Salcorz, puja al Coll de Salcorz, i torna agafar la Cresta de Moudang, per anar a pujar el cim de Bataillence de 2604 m.i anar al Port de La Forqueta, passar a l'altra costat de la frontera i baixar per la part francesa fins al Tunel d'Aragnouet, per fer autoestop, fins al camí que surt a la dreta de la carretera que va a Bielsa, on surt una petita pista forestal que va a unas minas i un antic hospital de Bielsa, i que porta fins a la Cabana de Barrosa, per seguir la HRP.