Hostalnou de Bianya - Sant Miquel del Mont - Hostalnou de Bianya

Photo ofHostalnou de Bianya - Sant Miquel del Mont - Hostalnou de Bianya Photo ofHostalnou de Bianya - Sant Miquel del Mont - Hostalnou de Bianya Photo ofHostalnou de Bianya - Sant Miquel del Mont - Hostalnou de Bianya

52 minutes
August 5, 2023
August 2023

near Sant Andreu de Socarrats, Catalunya (España)

Ruta circular per la serralada que separa la vall de Bianya i la vall d'Olot, seguint les fites grogues. El meu origen es des de Mas Prat, ja que hi estava allotjat. Però és por deixar el cotxe a l'aparcament del camp de futbol d'Hostalnou, anar fins la plaça on hi ha Can Danès i allà enfilar el camí. Uns metres amunt trobareu un senyal que fa girar a la dreta per anar a Sant Miquel. Però jo recomano seguir recte, direcció Olot. El camí de pujada és més agradable i trobarem més llocs per veure, com el Castell del Coll.
Un cop arribat a Sant Miquel i reprenent el camí cap a Hostalnou, vaig triar tornar pel camí de fites blanques direcció El Guitart, un recorregut, al meu parer, més de muntanya, de sota-bosc, per reprendre les fites grogues per passar per Santa Magdalena de Bianya i acabar el camí amb un bon esmorzar a Can Danès.