Horta de Sant Joan - Cim de Santa Bàrbara - Horta de Sant Joan (El Port)

Photo ofHorta de Sant Joan - Cim de Santa Bàrbara - Horta de Sant Joan (El Port) Photo ofHorta de Sant Joan - Cim de Santa Bàrbara - Horta de Sant Joan (El Port) Photo ofHorta de Sant Joan - Cim de Santa Bàrbara - Horta de Sant Joan (El Port)

November 5, 2013
November 2013

•   4.3 1 review

near Horta de Sant Joan, Catalunya (España)

(IBP=58HKG)
Sortim del poble d'Horta pel camí que hi ha a l'entrada del poble venint de Prat de Comte i que ens indica Sant Salvador d'Horta. Una vegada arribats a aquest antic convent agafarem un camí que surt a la seva esquerra i que ens portarà per sota els cingles fins a la Cova de Sant Salvador. D'allà mateix arrenca el camí que amb forta pujada ens portarà fins a l'ermita de Sant Antoni i, una mica més endavant, a un pla on hi ha molts xiprers. Trobarem un corriol que puja cap a la dreta, gran fita en forma de fletxa, i que ens portarà fins a les runes de Santa Bàrbara. Davallem altre cop fins al pla dels xiprers i agafem cap a la nostra dreta. Seguirem el camí fitat que ens portarà per un parell de canals fins darrera mateix de Sant Salvador. Només ens queda refer el mateix camí fins al poble de l'Horta de Sant Joan.

Itinerari 26 de la guia El Port - 40 rutes de senderisme (Editorial Piolet)
Mapa El Port (nord) 1:30000 (Editorial Piolet)
Reportatge fotogràfic a https://picasaweb.google.com/104992692943614428914/ElsPortsHortaDeSantJoan?authuser=0&feat=directlink