Hooghalen- Kamp Westerbork- Radiosterrenwacht -Melkwegpad (11,6km) -07.02.17 -

Photo ofHooghalen- Kamp Westerbork- Radiosterrenwacht -Melkwegpad (11,6km) -07.02.17 - Photo ofHooghalen- Kamp Westerbork- Radiosterrenwacht -Melkwegpad (11,6km) -07.02.17 - Photo ofHooghalen- Kamp Westerbork- Radiosterrenwacht -Melkwegpad (11,6km) -07.02.17 -

February 15, 2018
February 2017

near Amen, Drenthe (Nederland)

Dit is onze 4e wandeling in de omgeving van het vakantiepark Hof Van Saksen.
De wagen plaatsen we ter hoogte van de bocht in de Tripslagweg.
Dit is een zijweg van de grote AMEN

Het is vandaag leerrijke wandeling die ons diep en met droefheid raakt, ze laat ons een kijkje nemen naar de wrede gebeurtenissen die zich afspeelden in kamp Westerbork......
Ik zou hier willen honderden foto's plaatsen maar jammer genoeg is het beperkt tot 6.
Ik kan iedereen deze wandeling van harte aanbevelen want ze is super interessant, leerrijk en nuttig zowel voor elke leeftijd,.
Langs de route vindt je de informatie over het Kamp, de radiosterrenwacht met een doe en leerparcours en dan verder zie je om de 100 m een zuil met het aantal "mensen" die die dag vervoerd zijn per spoor en naar waar, .....echt aangrijpend maar aan te raden
De wandeling gaat via openbare weg, bos en graspad, waardoor toch wel wandelschoenen een must zijn..