Hombourg (Schaesberg) - Teuven (Teuvenderberg-Hakkenberg)

Photo ofHombourg (Schaesberg) - Teuven (Teuvenderberg-Hakkenberg) Photo ofHombourg (Schaesberg) - Teuven (Teuvenderberg-Hakkenberg) Photo ofHombourg (Schaesberg) - Teuven (Teuvenderberg-Hakkenberg)

July 8, 2023
July 2023

near Hombourg, Wallonia (Belgique)

Vandaag een mooi rondje gelopen vanaf de parkeerplaats in Hombourg. We zijn via het oude treinstation (inmiddels gerestaureerd) van Hombourg richting Teuven gelopen en terug.

Een hele mooie route met veel brede maar ook veel smalle paden. We wandelen over de Schaersberg, de Teuvenderberg en de Hakkenberg.

• Photo of Theunair49
    Theunair49 Jul 18, 2023

Vandaag, 18 juli 2023, heb ik deze wandeling gelopen, om een pauzeplek te creëren, ik ben in Eperheide gestart, hierdoor werd de route 2 km langer. Maar bij zulk mooi weer kon dit niet schelen. Helaas de geplande pauzeplek in Hombourg was gesloten, maandag en dinsdag. Heb mijn boterhammen opgegeten bij het kruis van de Schaesberg. Ik heb een uitstekende wandeling gehad. Was redelijk vermoeid. Bedankt Sportwandelaar voor het delen van deze wandelroute.
    Jacques Theunissen.

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar Jul 19, 2023

Theunair49, bedankt voor je positieve reactie! Ik zelf heb het ook ervaren als een uitstekende wandeling en.......ik was ook redelijk vermoeid!