Hisarçandır - Üçsöğüt - Kral havuzları

Photo ofHisarçandır - Üçsöğüt - Kral havuzları Photo ofHisarçandır - Üçsöğüt - Kral havuzları Photo ofHisarçandır - Üçsöğüt - Kral havuzları

1948
April 28, 2022
April 2022

near Gedeller, Antalya (Türkiye)

Antalya’dan Hisarçandıra çıkarken, Likya yolu Üçsöğüt tabelasını geçtikten sonra orman girişinden başladık. Genel olarak zor bir rota denebilir, özellikle şelalelere iniş kısmında çok dikkatli olmak gerekli. Zemin çok gevşek, kayaların altı boş. Pazar gezmesi için piknik yapar gibi gitmeyi düşünenler için kesinlikle uygun değil.

PictographWaterfall Altitude 3,632 ft

PictographWaterfall Altitude 4,275 ft

Ha gayret az kaldı

Önde gökdere, solda boğaçay, ortada hurma kayalıkları

Antalya’dan Hisarçandıra çıkarken, Likya yolu Üçsöğüt tabelasını geçtikten sonra solda

• Photo of aldaksoy15
    aldaksoy15 Sep 24, 2022

Merhaba instegram hesabiniz varmi

Kerem Karadağ Sep 24, 2022

Merhaba 👋🏼 kerem26karadag

Kısmet May 12, 2023

Merhaba. Birkaç arkadaşımla bu rotayı yürümek istiyoruz. İşaretler var mı yollarda kolaylıkla kaybolmadan yürüyebilir miyiz? Wiciloc sayesinde bilmedigimiz rotalarda deneyimimiz var.

Kerem Karadağ May 12, 2023

Merhaba 👋🏼 Rota üzerinde babalar var(dı) ancak offline rotayı almayı unutmayın. Rotayı takip ederseniz özellikle son kısımda gps şaşırıyor, babaları ve suyun sesini takip ederek ulaşabilirsiniz. En az üç kişi olmanızı tavsiye ederim. Son kısım en zor alan, hem inerken hem çıkarken. Zemin çok gevşek. Ayrıca havuzlara ulaşmak için kaya geçişi gerekli. Tecrübeniz, eğitiminiz veya gerekli ekipmanınız yoksa lütfen geçmeyi denemeyin! Şimdiden keyifli yürüyüşler

Kısmet May 12, 2023

Teşekkür ederim bilgiler için. Çok zorlu şelale kaya çıkısları yaptık fakat imkansız değildir sanırım geçişler. Bilemedim. Peki su yoğunluğu nasıldır. Teşekkür ederim.

Kerem Karadağ May 12, 2023

Rica ederim. Tecrübenizi bilmediğim için uyarmak zorundayım, kimsenin benim yüzümden zarar görmesini istemem. Ve tabii ki imkansız değil, biz geçtik, başka geçenler de var ☺️ Su yoğunluğu çok fazla değildir bu mevsimde sanırım, en son 21 şubatta gittiğimde fotoğraflardaki kadardı yine su.

Teşekkür ederim

• Photo of wolf.track
    wolf.track Aug 12, 2023

Wikiloc rotalarında dağ arası geçişlerde uyduda sapma yapıyor ,rota bire bir uyuşmuyor ,dikkat edilmesi gereken bir rota.