Photo ofHiking Ankara 069 : Kızılcahamam - Aşağıada - Örencik - Çeltikçi Akçaören - Kırkırca - Bağlıca Photo ofHiking Ankara 069 : Kızılcahamam - Aşağıada - Örencik - Çeltikçi Akçaören - Kırkırca - Bağlıca Photo ofHiking Ankara 069 : Kızılcahamam - Aşağıada - Örencik - Çeltikçi Akçaören - Kırkırca - Bağlıca

November 21, 2018

near Ada, Ankara (Türkiye)

HIKING ANKARA 069:
KIZILCAHAMAM - AŞAĞI ADA - ÖRENCİK - ÇELTİKÇİ AKÇAÖREN - KIRKIRCA - BAĞLICA
GEZİ PLANI: Ankara' dan yürüyüş başlangıç noktası olan Kızılcahamam Aşağı Ada köyüne Güdül minübüsleri ile gidilerek İstanbul otoban yolunda inilerek Aşağı Ada' dan yürüyüşe başnacak.
Taşlıca mevkiinden Örencik yoluna çıkılarak, ilk çeşmeden düz gidilerek Örencikbaşı tepe üzerinden Örencik' e gelinecek. Örencik' ten Çeltikçi Akçaören' e yoldan gidilecek. Çeltikçi Akçaören çıkışından sonra Taşlıgeliç tepeden düz gidilerek toprak yoldan Kırkırca' ya gelinecek. Kırkırca' dan Yukarıbağlar sırtı üzrinden toprak yoldan Kirmir vadisine inilerek Bağlıca' ya gelinecek. Bağlıca çıkışında sağdan Aşağı Ada yolundan Ağağı Ada' ya gelinerek yürüyüş sona erecek.
Ankara' ya dönüş İstanbul otobanından Güdül minibüsleri ile.
ROTA: Kızılcahamam Aşağı Ada, Örencik, Çeltikçi Akçaören, Kırkırca, Bağlıca, Ağağı Ada