Photo ofHiking-018 Yukarı Kelmen - Akbaş göleti - Gelin şelalesi Doğa yürüyüşü (Kısa) /Antalya Photo ofHiking-018 Yukarı Kelmen - Akbaş göleti - Gelin şelalesi Doğa yürüyüşü (Kısa) /Antalya Photo ofHiking-018 Yukarı Kelmen - Akbaş göleti - Gelin şelalesi Doğa yürüyüşü (Kısa) /Antalya

52 minutes
February 2, 2023
February 2023

near Yukarı Kelmen, Antalya (Türkiye)

Akbaş göleti çevresinde Kamp kurulacak çok güzel yerler vardır. Parkur çok kolaydır. Orman yolu üzerinden hiç zorlanmadan gidilir. Sadece Nehir kısmında biraz dikkat edilmesi tavsiye olunur. Gelin şelalesinin ilersinde Gökbüvet şelaleside bulunmaktadır. Eğer bu bölgeye gider. Zamanınız olursa Zeytintaş Mağarası ve Gökbüvet Şelaşesine de gidiniz.

Günübirlik kısa ve kolay bir parkur.

Zorluk Derecesi 1 – Kolay (Easy)
Skor: 0 – 7
Yürüyüş eğimi azdır ve iniş-çıkış çok az söz konusu olmaktadır. Çıkışlar 100 metreyi çok geçmez ve yürüşün gerçekleştiği patikalar oldukça geniştir.
Toplam yürüyüş süresinin 2 saati geçmediği bu derece yeni başlayanlar ve sağlık problemleri olmayanlar ve çocuklu aileler için oldukça uygundur. Günü birlik yürüyüşler için rahatlıkla tercih edebileceğiniz bu parkurlar için özel bir kondisyon ve ekipman gerekmemektedir. Polonezköy bu derece için oldukça uygun bir yürüyüş parkuru olarak değerlendirilebilir.
Önemli bir sağlık sorunu olmayan herkes yürüyebilir,
Özel bir kondisyon ve ekipman gerektirmez,
Patikalar rahat yürünür,
İrtifa değişimleri çok azdır.