Hiking-007 Kral Havuzu-Uçansu Şelalesi I - II / Antalya

Photo ofHiking-007 Kral Havuzu-Uçansu Şelalesi I - II / Antalya Photo ofHiking-007 Kral Havuzu-Uçansu Şelalesi I - II / Antalya Photo ofHiking-007 Kral Havuzu-Uçansu Şelalesi I - II / Antalya

46 4.6
June 3, 2021
June 2021

•   4.6 3 Reviews

near Kozan, Antalya (Türkiye)

!!!UYARI!!!
İki farklı patika yolu var. İkisinde de işaretler (kırmızı-Beyaz) kullanılmış. Siz ilk başta hangi rotayı yapacaksınız ona karar verin.
Ben Rota olarak İlk Kral Havuzu- Uçansu şelalesi 2- Uçansu Şelalesi 1 olarak yürümeye çalıştım. Fakat Bu yüzden 2,5 km yolu gidip geri dönmek zorunda kaldım.

Kral havuzu, çam ağaçları arasında bulunan kireçtaşlarının yüzlerce yıldır suyun etkisiyle şekil değiştirmesi sonucunda oluşmuş doğal bir gölettir.
Kış ve baharları çoşan şelalelerin suları Akdeniz kuraklığına bağlı olarak yazları azalır, aşırı kuraklarda kurur. Yakın çevrede Kozan köyü çevresinde Pednelissos antik harabeleri yer alır. Şelaleler Ülkemizin en uzun yürüyüş rotası olan Aziz Paulus Yolu üzerinde yer alır.

• Photo of Tatyana IVANOVA
    Tatyana IVANOVA Jun 4, 2021

Gidip görmek istediğim yerler

• Photo of Sergey GOLUBEV
    Sergey GOLUBEV Jun 4, 2021

Manzara Muhteşem tam yürüyüş yer ve zaman yazın çok sıcak olacak ve su hiç olmayacak. Uçansu 1 in havuzunu düzenleme çalışması yapılıyor su çok pisti. Bence Suyun doğal akışına bırakmak ve çevreyi korumak gerekli

• Photo of Crazy person
    Crazy person Jan 14, 2022

Daha önce bu güzergahta bulunmuştum. Farklı rota fena değil.