Hermalle-sous-Argenteau 17 km

September 30, 2018
September 2018

near Hermalle-sous-Argenteau, Wallonia (Belgique)

Zeer mooie wandeling. Veel bossen.
Starten bij tankstation Reu de Borre. Argenteau 17 km.

• Photo of Theunair49
    Theunair49 Nov 25, 2022

Een zeer mooie wandeling met veel verschillende omgevingen, door bossen, weilanden, langs beekjes en enkele pittige stijgingen en dalingen, zeer de moeite waard. Pauze heb ik genomen in het dal van de Julienne, rest Os Bois. Ook nog op paden geweest waar ik nog nooit had gelopen. Waarschijnlijk loop ik deze tocht in het voorjaar van 2023 nog eens anders om.
    Ter informatie: In het dal van de La Julienne zijn er grondwerkzaamheden aan de gang, het is er een grote modderpoel. De wandelwegen zijn goed te belopen, alle vijvers zijn leeg, zit er erg onaantrekkelijk uit, met al de graafmachines, maar het restaurant is goed te bereiken. Ik parkeerde bij de kerk van Hermalle langs de Maas, plek zat, een optie is om toch te parkeren op de grote plek in het dal zelf.