Hendek Yeniyayla – Madenler Doğa Yürüyüşü

May 10, 2019
April 2019

near Yeniyayla, Sakarya (Türkiye)

Cumartesi sabahı @yudosk ile çıktık yola ve bu kez istikamet Hendek Yeniyayla idi. Otobandan devam edip hendek çıkışı sonrası hala inanmadığım güzellikte manzaralar eşliğinde yürüyüşe başladığımız noktaya geldik. Coğrafya bildiğimiz Karadeniz! Yemyeşil, dik ve fındık dolu 😀 evet burda bol bol fındık bahçeleri var, buna çok şaşırdım. Yürüyüşe 800 m rakımdan başlayıp bazen yollardan, bazen ormandan, bazen patikadan, bazen de her tarafımızı saran sarmaşıklar arasından devam ettik. Özelikle - mevsimin de etkisiyle sanırım - sular, çaylar dereler enfesti. Her adımda farklı bir su manzarasıyla beraber yürüdük. İçmesi de çok ayrı keyif, anlatılmaz yaşanır 😊. Bir su kenarı hafif tırmanış vardı ki eller ayaklar ıslana ıslana çok keyifliydi 🤗. En yüksek noktamız Turnalık yaylası oldu. Burada belki 40 50 civarı ev var ama sakindi sayılabilir. Harika bir göl manzarasına karşı öğle yemek molamızı verdik. Sonrasında yine orman içinden madenler köyüne indik. Bu yol üzerinde de harika manzaralar vardı, özellikle sülüklü göl göçük kafalarını bu taraftan görmek çok güzeldi. Toplamda 13-14 km yürüdük, 1250 rakıma kadar çıktık. Harika bir ekipti, çok güzel insanlar tanıdım, emeği geçen herkese teşekkür ederim ✌😊✌️

• Photo of ykslkose
    ykslkose Jul 12, 2019

Üşenmeyip taa oralara gitmişsiniz de bir kaç tane fotoğraf koymaya üşenmişsiniz.