[LA REUNIÓN] Hell-Bourg - Trois Cascades

Photo of[LA REUNIÓN] Hell-Bourg - Trois Cascades Photo of[LA REUNIÓN] Hell-Bourg - Trois Cascades Photo of[LA REUNIÓN] Hell-Bourg - Trois Cascades

48 minutes
August 18, 2022
August 2022

near Hell Bourg, Réunion (Réunion)

[Ruta amb gossos]

🔄 Ruta d'anada i tornada pel mateix camí des de l'edifici militar que hi ha a Hell-Bourg fins a les Trois Cascades.

🅿️ Aparquem al cotxe al costat de la carretera, on veiem que hi ha un cartell que indica l'inici del camí de les Trois Cascades. Però un home del poble, molt amablement, ens recomana que el deixem al costat de l'edifici militar abandonat. Perquè la carretera és estreta i no molestarem als altres cotxes.

🚶 Comencem la caminada per una pujada assfaltada amb bastant pendent. Passem pel costat de cases fins a arribar al final del carrer, que s'acaba l'assfalt i comença un camí de terra.

➡️ Al cap d'uns 100 metres, ens desviem a la dreta per un camí de sorra i pedres que segueix pujant. Allà hi ha tres cartells indicadors que posa "Trois Cascades".

🪨 Seguirem pujant pel camí que no té cap pèrdua, ja que no hi ha cap desviació. El camí és una mica entretingut, has d'anar passant entre arrels i pedres. Si està moll s'ha d'anar en compte perquè patinen una mica.

🌊 Un cop superat aquests 500 metres de camí, ja haurem arribat a les Trois Cascades. El camí és curt però intens.

🏞️ Arribarem a les Trois Cascades, on veurem la primera cascada que ens queda a sota i per davant tindrem les altres dues cascades. La que va avall i la última de totes són grans, la del mig és més petita.

🏞️ Si voleu arribar bé a la última cascada, cal agafar el camí que vam fer nosaltres de tornada. Ja que per arribar a la última cascada vam passar pel mig del riu i algunes pedres relliscaven. Val la pena arribar a la última cascada.

⬅️ La tornada al cotxe es fa per el mateix camí que hem fet de pujada. Cal anar en compte amb les arrels i les pedres que rellisquen.

🐶 La ruta no presenta cap dificultat per fer-la amb gossos. A la cascada es podran banyar i podran beure aigua. La caminada és curta, per tant no serà necessari portar aigua per elles.
En aquest cas nosaltres no portàvem el nostre.