Heerlijke avondwandeling Nationaal Park Hoge Veluwe Franse Berg ingang Otterlo

Photo ofHeerlijke avondwandeling Nationaal Park Hoge Veluwe Franse Berg ingang Otterlo Photo ofHeerlijke avondwandeling Nationaal Park Hoge Veluwe Franse Berg ingang Otterlo Photo ofHeerlijke avondwandeling Nationaal Park Hoge Veluwe Franse Berg ingang Otterlo

May 19, 2020
May 2020

near Otterlo, Gelderland (Nederland)

Prachtige ronde, aan het einde van de dag. We zijn om 16.15u gestart. Het was erg rustig en we hebben wat wild kunnen spotten. Een paar moeflons die hard wegrenden, en een paar herten. We hebben dus erg veel geluk gehad. Het was even zoeken bij Museonder, volgende keer pakken we daar eigen weg door het bos. De route is verder prachtig door het bovenste gedeelte van het park.

• jan.vd.brandt Sep 5, 2020

Mooie tocht. Wel omgelopen vanwege rustgebieden voor wild. Je moet ook €11 pp betalen voor entree park hoge Veluwe en €3,90 voor parkeren. Ik zou hem de volgende keer in tegengestelde richting lopen.