Harzé

14 mi
June 6, 2019
September 2011

near Warmonfosse, Wallonia (Belgique)

Leuke wandeling rond Harzé.
In de eerste meters moet je opletten dat je bordje 32 volgt daarna is het eenvoudig te volgen (sla je eerder naar links kom je op een mooi bospad en met een beetje moeite kom je zo ook terug op de track). Tot aan het dorpje Paradise vallen de asfalt stroken zeer goed mee, daarna moet je wel iets meer over asfalt. De enige hinder die naam waardig kom je tegen na de eerste oversteek van de autosnelweg (voor de avonturiers, zo snel mogelijk naar links het bos induiken. Je zal zelf je pad moeten zoeken en over een kleine stroom moeten met zeer steile oevers. Als dat niet hoeft, kom je iets verder een breed bospad tegen). De track leid je naar een plaats waar storm én/of houtkap lelijk huis hebben gehouden, het pad is hier dan ook verdwenen. Eenmaal hier door kom je wel op een zeer mooi pad. Mooie streek, jammer genoeg moeten we over asfalt om dat allemaal te kunnen bewonderen. In lente/zomer zeker een aanrader.