Photo ofHaritz zaharren ibilbidea Etxarriko kanpinetik/ Ruta de los robles milenarios desde el camping de Etxarri Photo ofHaritz zaharren ibilbidea Etxarriko kanpinetik/ Ruta de los robles milenarios desde el camping de Etxarri Photo ofHaritz zaharren ibilbidea Etxarriko kanpinetik/ Ruta de los robles milenarios desde el camping de Etxarri

57 minutes
July 16, 2022
July 2022

near Echarri-Aranaz, Navarra (España)

Ibilbide zirkularra egin daiteke, baina gu joan eta etorria bide beretik egin dugu, gehio gustatzen zaigulako.

Oso erraz egiten den ibilbidea da. Haurrekin egiteko aproposa. Dena itzaletan(hasierako eta bukaerako pista ezik, non eguzki zatiak egon daitezken), beraz egun beroetan egiteko paregabea.
----////----////----
La ruta puede ser circular, pero nosotros preferimos volver por el mismo camino de ida... Nos gusta más.

Es una ruta muy fácil de hacer. Muy adecuada para niños. Es todo sombra (menos el trozo de pista de empezar y terminar que puede tener tramos por sol), por lo que va bien para días de calor.