Hakkâri Ağaçdibi Şelalesi, Awore Şelalesi ve Kaval Şelalesi

Photo ofHakkâri Ağaçdibi Şelalesi, Awore Şelalesi ve Kaval Şelalesi Photo ofHakkâri Ağaçdibi Şelalesi, Awore Şelalesi ve Kaval Şelalesi Photo ofHakkâri Ağaçdibi Şelalesi, Awore Şelalesi ve Kaval Şelalesi

August 28, 2023
August 2023

near Hakkâri, Hakkâri (Türkiye)

Hakkari merkez öğretmen evinden araçla hareket edip önce Ağaçdibi Şelalesine gittik. Şelaleye kadar araba ile gidebiliyorsunuz. Daha sonra Hakkari Şırnak yolundan devam ederken yolun solunda aracımızı park edip , Awore Şelalesi ne gitmek için patika yolda yürüdük. Dereyi takip ederek şelaleye ulaşabiliyorsunuz. Şelale dönüşü yemek molası verdikten sonra tekrar araca binerek Hakkari Şırnak Arası karayolunu takip ederek, Kaval Şelalesinin olduğu yola saptık. Araçla Şelaleye 10 dk yürüme mesafesinde aracımızı park ettik. Aracınızla son noktaya kadar gelmeye çalışmayın yol bozuk ve tehlikeli olabilir.4*4 araçlar hariç. 10 dk yürüme mesafesinden sonra Kaval Şelalesinin olduğu bölgeye geldik. Önce yukarıdaki Şelale ve su havuzundan sonra aşağı inerek Şelaleyi aşağıdan gördük. Şelalenin döküldüğü bölümün aşağı kısmında yüzebilirsiniz. İniş çıkışlarda kayalar kaygan, aman dikkat. Daha sonra aynı yoldan Hakkari merkeze geldik.Wikilog açık kaldığı için zaman çok fazla gözüküyor.